MAAT Digital (https://www.maat.digital/) har skrevet en mail til mig.
Istedet for at citere, så får I her 3 screenshots, der er udeladet et 4. af nogle kontakt/email pref/firmaoplysninger i bunden.
Udover at det er pragtfuldt arbejde at c/p'e præcis samme blok tekst en ekstra gang i mailen - "From our exquisite EQs and industry–leading measurement tools, to our fab EFXlike RSPhaseShifter and FiDef JENtwo, it’s all on sale in a bidto bring you back into the MAAT fold." - hvad fanden skal jeg så bruge deres mail til? "Hey lav lige et køb, så fortsætter vi med at sende mails med tilbud......." Alternativt skal jeg aktivt skrive en mail til dem, hvor jeg formulerer at jeg vil fortsætte med at modtage deres mails......
I første omgang prøver jeg at opdatere mail præferencer i bunden.
Tosser.
Så beder man sgu da selv om at få færre kunder
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Så beder man sgu da selv om at få færre kunder
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
Jeg er betatester for BABY Audio & Denise Audio.
-
Bizar fremgangsmetode.
De er underlige ,..
"thanks for you initial interest, and we hope to see you in person at a future tradeshow"
Skulle globale kunder der bare ønsker at købe software online møde op fysisk et sted på kloden, for at pølse-snakke med dem ?
Men selvfølgelig de har jo lige truet med et "break up", så de må jo VIRKELIGT savne kunderne heeelt forfærdeligt
Skal vi mon kalde det et løfte eller en trussel ?
Det er et tysk firma, jeg syntes ikke tyskere plejer at være underlige på den her måde
Umiddelbart må der være stoffer eller psykisk sygdom i spil ?
"thanks for you initial interest, and we hope to see you in person at a future tradeshow"

Skulle globale kunder der bare ønsker at købe software online møde op fysisk et sted på kloden, for at pølse-snakke med dem ?
Men selvfølgelig de har jo lige truet med et "break up", så de må jo VIRKELIGT savne kunderne heeelt forfærdeligt

Skal vi mon kalde det et løfte eller en trussel ?
Det er et tysk firma, jeg syntes ikke tyskere plejer at være underlige på den her måde
Umiddelbart må der være stoffer eller psykisk sygdom i spil ?
/Dub
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Mail-adressen er iøvrigt helt legitim. Samme som altid.
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
-
Helt sort, eller måske bare tragi-komisk
Virker som om de er sure over at dem fra mailing-listen ikke gider købe deres ting, og deres stand på
messerne gider folk heller ikke besøge. Hvorfor mon.
Selverkendelse over fiaskoen mangler fuldstændig
Det er de fücking kunders skyld
Nu kommer så den utimative straf: "vi sletter dig"
Nok det mest tå-krummende jeg har set endu
(næst efter en udvikler der blev nævnt på KVR, hans
firma var vist ikke den store succes, og så begyndte
han at sende en form for tigger-breve ud, hvor han omtalte sin fattige familie, og bad om at folk købte
de tvivlsomme produkter på den baggrund)
Virker som om de er sure over at dem fra mailing-listen ikke gider købe deres ting, og deres stand på
messerne gider folk heller ikke besøge. Hvorfor mon.
Selverkendelse over fiaskoen mangler fuldstændig
Det er de fücking kunders skyld
Nu kommer så den utimative straf: "vi sletter dig"

Nok det mest tå-krummende jeg har set endu
(næst efter en udvikler der blev nævnt på KVR, hans
firma var vist ikke den store succes, og så begyndte
han at sende en form for tigger-breve ud, hvor han omtalte sin fattige familie, og bad om at folk købte
de tvivlsomme produkter på den baggrund)
/Dub