Er jeg den eneste der får email spam fra SoundStoreXL?
Har aldrig tilmeldt mig noget.
100% ulovligt. Der har lige været udskrevet en gigantiske bøde for lign.
https://www.forbrugerombudsmanden.dk/lo ... forbuddet/
Spam fra SoundStoreXL
Jeg fik en julegave af min kone derfra ,.. hun tilmeldte sig selvfølgelig ikke
Ingen problemer efterfølgende
Men nogen gange kan siden, eller bare banner-reklamer andere steder,
være udformet så man meget let kommer til at tilmelde sig ved en fejl
Har de efterfølgende heller ikke accepteret et "unsubscribe" ?
Ingen problemer efterfølgende
Men nogen gange kan siden, eller bare banner-reklamer andere steder,
være udformet så man meget let kommer til at tilmelde sig ved en fejl
Har de efterfølgende heller ikke accepteret et "unsubscribe" ?
/Dub
-
- Medlem
- Sted: kobenhavn
Hej!
Det lyder som om din kone gav dig en ret fin julegave. Det er altid rart at få noget, man ikke selv har tilmeldt sig til, ikke sandt? Og det lyder til, at der ikke har været nogle problemer efterfølgende, hvilket er super godt.
Jeg forstår din bekymring omkring de der banner-reklamer. Nogle gange er de designet på en sådan måde, at man næsten utilsigtet kan komme til at tilmelde sig noget. Man skal virkelig være på vagt. Jeg tænker, at det næsten er som at navigere gennem en butik fuld af haeklede kjoler [LINK FJERNET AF MOD], hvor man skal passe på ikke at hænge fast i noget ved et uheld!
Angående det med 'unsubscribe', så burde de selvfølgelig acceptere det. Hvis de ikke gør, så synes jeg du skal insistere på det eller måske endda kontakte dem direkte. Det er vigtigt at stå fast på sine rettigheder som forbruger.
Det lyder som om din kone gav dig en ret fin julegave. Det er altid rart at få noget, man ikke selv har tilmeldt sig til, ikke sandt? Og det lyder til, at der ikke har været nogle problemer efterfølgende, hvilket er super godt.
Jeg forstår din bekymring omkring de der banner-reklamer. Nogle gange er de designet på en sådan måde, at man næsten utilsigtet kan komme til at tilmelde sig noget. Man skal virkelig være på vagt. Jeg tænker, at det næsten er som at navigere gennem en butik fuld af haeklede kjoler [LINK FJERNET AF MOD], hvor man skal passe på ikke at hænge fast i noget ved et uheld!
Angående det med 'unsubscribe', så burde de selvfølgelig acceptere det. Hvis de ikke gør, så synes jeg du skal insistere på det eller måske endda kontakte dem direkte. Det er vigtigt at stå fast på sine rettigheder som forbruger.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Sikke en kreativ måde at lave spam på.
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
Jeg er betatester for BABY Audio & Denise Audio.
-
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
AI har forhåbentligt adgang til æøå.....
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
-
Selvfølgelig ,.. alt efter udgave
Iøvrigt kan man sagtens komme på diverse mail-lister uden at det har noget med firmaet at gøre
tror jeg
I mange tilfœlde sker tilmeldingen uden dobbelt-check af mail-adresse, såvidt jeg husker
I så fald kan en trediepart have meldt dig til
/Dub
Polsk AI bot... rapporteret til datacentret.
Hov hov....
I mine første skoleår var "På med pilen Palle" det store hit på den ene TV-station folk kunne se dengang.
I mine år som cykelvikar var Troels Triers Robert Robotmand det store hit (som eleverne gerne sang for mig hver gang de hørte mit navn.
Da jeg var ved at komme mig over traumerne fra min barndom og ungdom, dukke Dovne Robert op.
Det der kommer lige tæt nok på.
mvh Robert Piil

--
Robert
Robert