Den Store Tilbudstråd

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Re: Den Store Tilbudstråd

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fabfilter har deres almindelige sommer-udsalg, indtil 1. juli.
Jeg kan se at jeg sparede 56% på Timeless 3, der for nogle måneder siden. Nu ét plugin rigere fra dem, vælger jeg 1 eller 2 plugins fra dem, får jeg dem til 55% rabat. Et tredje plugin giver 58,75% rabat på det billigste af de 3.
Så ikke meget der er sparet i 20 års rabatten, for mit vedkommende, iforhold til de almindelige udsalg. :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev: man 17. jun 2024 16:07 Melda 16 års fødselsdags udsalg. 55% rabat eller mere. Normalt har de jo 50%, på de ugentlige tilbudsrunder. MCabinet og MMorph er begge på 55%, de to jeg har haft kigget lidt på, så jeg hopper ikke i denne gang.
Gælder til 30. Juni.
https://www.meldaproduction.com/16thanniversary
Reminder, der er få timer tilbage nu,..

De der 50-55 pct tilbud er jo ligegyldige, de kommer jo jævnligt,..

MRotary 91 pct nedsat til 67 kr

MAutoDynamicEq upgrade 79 pct nedsat til 153 kr

Med 20 credits endte prisen på 82 kr :)

Den oprindlige EQ til upgraden i sin tid lignede billigt, så totalt ca 200 kr for disse to,.. fin pris over tid

200 kr istedet for 1478 kr default som så til gengæld er ublu pebret, forstås,..

Syntes hele pris-niveauet er blevet højt hos Melda, selv 50 pct off, nu hvor han er blevet mere "etableret"

Men fede ting, og helt ufattelig produktivitet fra EN mand :shock:

Glad for jeg redede mig det mest spændende allerede tidligere ,.. så checker dem sjældent ud længere

Der er ingen store uforløste ønsker tilbage hos Melda for mig længere, intet af stor vigtighed

Lidt lige som med UAD

Dog var denne mulighed for oplagt at lade ligge :thumbup:
/Dub

Nyt svar