Øvelokale med studiefaciliteter (København: Christianshavn/Refshaleøen)

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
LionelMogensen
Medlem
Indlæg: 125
Sted: København

Øvelokale med studiefaciliteter (København: Christianshavn/Refshaleøen)

Indlæg af LionelMogensen »

Vi søger et band at dele øvelokale med.

Vi er 4 personer, der i forvejen lejer og bruger lokalet (3 af os spiller i bandet Papir). Lokalet er beliggende på Amager tæt på Amager Bakke i rolige grønne omgivelser uden overhør fra tilstødende (øve)lokaler. Lokalet har en pæn størrelse og en akustik der gør det egnet at optage i.

Den samlede månedlige husleje er 5.570 kr. inklusiv a conto el. - et beløb, vi alle deles lige om, således at vi hver især betaler den samme andel af beløbet (er vi eksempelvis 7 i alt, er huslejen pr. person 5.570 kr. delt med 7 = 795 kr. om måneden)

Er I et band, der søger et øvelokale, og er I interesseret i på en ansvarsfuld måde at være en del af et øvelokalefælleskab, hvor vi, udover at dele lokale og leje, sørger for at holde lokalet hyggeligt og fremkommeligt? Vi tager imod ansøgninger alene fra bands på 3 personer og opefter.

Interesserede kan henvende sig ved at skrive en privat meddelelse her på lydmaskinen.
MacBook (2 GHZ Core 2 Duo, 4 GB RAM), Cubase Studio 5, Edirol UA-25EX, Ensoniq ASR-10, Yamaha PSR-330, Technics KN-1500, MIDI-gangstativ

Default avatar
Anja Jacobsen
Medlem
Indlæg: 1
Sted: Kbh. V.

Indlæg af Anja Jacobsen »

Hej

Jeg hedder Anja Jacobsen, og jeg er meget interesseret i at se øvelokalet !
Hvis det er muligt vil jeg gerne leje mig ind på 2 pladser, så jeg betaler dobbelt. Dette er fordi jeg primært gerne vil bruge rummet til at udvikle stykker for percussion, og for det meste på hverdage mellem kl. 9-14.
Udover at jeg pt er igang med at komponere og spille percussion-musik, er jeg trommeslager i bandet Selvhenter, og med i Valby Vokalgruppe og har mit eget projekt Frk. Jacobsen.
Men hvis det bliver aktuelt, ville jeg altså bruge dette lokale til at øve alene.

Håber jeg kan komme ud og se rummet!

De bedste Hilsener
Anja

Default avatar
LionelMogensen
Medlem
Indlæg: 125
Sted: København

Indlæg af LionelMogensen »

Har sendt PM
MacBook (2 GHZ Core 2 Duo, 4 GB RAM), Cubase Studio 5, Edirol UA-25EX, Ensoniq ASR-10, Yamaha PSR-330, Technics KN-1500, MIDI-gangstativ

Default avatar
LionelMogensen
Medlem
Indlæg: 125
Sted: København

Indlæg af LionelMogensen »

Lokalepladserne er besat.
MacBook (2 GHZ Core 2 Duo, 4 GB RAM), Cubase Studio 5, Edirol UA-25EX, Ensoniq ASR-10, Yamaha PSR-330, Technics KN-1500, MIDI-gangstativ

Nyt svar