Leo fra Sussi & Leo er død

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Ja det er sørgeligt :( Varme tanker herfra til de efterladte.

R.I.P. Leo og tak for musikken og underholdning :rip:

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 970
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Noget musikalsk geni var han ikke men han kunne nok noget vi andre der aldrig kommer ud af øvelokalet ikke besidder

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2987
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Morten Bjørn skrev: lør 18. feb 2023 15:40 Noget musikalsk geni var han ikke men han kunne nok noget vi andre der aldrig kommer ud af øvelokalet ikke besidder

Men det gælder vel mange musiske betømtheder, gør det ik`? 😉

Men det bliver jo også et spørgsmål om, hvordan man definerer musikalske evner. Hvis man år efter år kan sælge musikalbums / koncertbilletter / få medieopmærksomhed omkring éns musik, jamen så er man vel per en eller anden definition meget musisk begavet. Her vil definitionen være noget i retning af "evnen til at berøre rigtig mange mennesker positivt med musik". Det er jo langt fra alle musikere, der kan gøre den kunst efter 🙂

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Ja der mistede Danmark endnu en original, de er lykkedes med at være kendt for noget sjovt og holde sig på toppen af deres potentiale i mange år, det er godt gået. Jeg fortryder et eller andet sted at jeg aldrig fik set dem live.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg er aldrig kommet til den slags koncerter, eller i swinger-klubber for den sags skyld :-)

Men de har virket ærlige, og befriet for den selvfede ulækre korrekthed, og belæring, men tit oplever hos såkaldte "kunstnere"

Derudover tænker jeg at de rent faktisk, ligesom dansktop-folket, har tjent deres egne penge, uden at nasse på fælles-kassen

Har set et par klip hvor de "spillede", men det virkede mere som larm og klovneri :-) fint nok :)
/Dub

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hald skrev: lør 18. feb 2023 16:49 Ja der mistede Danmark endnu en original, de er lykkedes med at være kendt for noget sjovt og holde sig på toppen af deres potentiale i mange år, det er godt gået. Jeg fortryder et eller andet sted at jeg aldrig fik set dem live.
Her rammer du bullseye.

De var hamrende kiksede og søde sammen. Mere originalt bliver det ikke.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

--
Robert

Nyt svar