Image Line køber UVI

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Måske ikke helt uventet nu de har lavet den her "UVI Power bundle", eller hvad den hed, der blev lanceret for nogle dage siden.

Medlemsavatar
Scamstar
Medlem
Indlæg: 312
Sted: København

Indlæg af Scamstar »

Uhh, spændende!

UVI har lavet nogle vildt fede ting. Men det er heller ikke billigt. De henvender sig nok også til mere pro audio, end der hvor jeg selv kan følge med rent prismæssigt. Men det kan være det bliver lidt anderledes nu, i hvert fald med fremtidige programmer og plugins. Eller også bliver der puttet nogle af deres ting ind i FL. FL Studio er godt nok kommet langt i forhold til hvordan det begyndte i sin tid. Jeg har overvejet flere gange at hoppe ombord i det, og hvis der kommer lidt UVI magi til, så bliver det da bare ekstra attraktivt. Men der går nok noget tid før det sker

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

To meget hæftige UVI bundles, til priser aldrig set før, er lige nu tilgængelige,..

Såvidt jeg kan se for alle der har en konto hos FL ,..

Jeg antager at de vil kunne bruges også andre steder end i FL ,.. men check det evt selv !!!

Læs evt op på KVR eller andre steder

Jeg har efterhånden det vigtigste jeg ønsker fra UVI allerede ,.. så jeg springer nok over ,.. ellers en no-brainer

https://www.image-line.com/uvi/
/Dub

Nyt svar