Skamløs spam, hvem ska ha et spark i røven ?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Skamløs spam, hvem ska ha et spark i røven ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hvem har du lige slettet, eller sletter snart ?

I dag forlod jeg PA´s liste ,.. de er absolutte topscorer ,.. de sidste 14 dage har de skidt i min indbakke 18 gange :puke:

(og hvornår havde de egentlig sidst noget unikt at tilbyde ?)

Derudover er til en start disse under overvejelse også: IK, APD, samt Audiodeluxe, belastende på hver sin måde, dog alle i omfang

ADSR slettede jeg, og boykotter, grundet deres seneste Nectar-stunt, med de var nogle spam-svin også


pa.jpg
pa.jpg (485.42 KiB) Vist 398 gange
PA2.jpg
PA2.jpg (35 KiB) Vist 398 gange
/Dub

Default avatar
petal
Forum Donator
Indlæg: 457
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Ja, spam og den ofte medfølgende business model, hvor de samme produkter næsten konstant er på "tilbud" er både ynkelig og irriterende. For mig bliver den en markør for produkter og udviklere, hvis kvalitet man bør betvivle, og undgå at investere tid og penge i.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2680
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Jeg er også pisse træt af mails fra PA, men UA kommer også tæt på. Til gengæld et deres produkter og TILBUDS priser fremragende…
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Så røg Waves også ud 😊 gider alligevel ikke deres update-model, dårlige stil, pris-cirkus, osv
/Dub

Nyt svar