Hvordan får man fat i neumann?

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Hvordan får man fat i neumann?

Indlæg af the19thbear »

Hej. Nogen der ligger inde med en email til noget neumann support?

Jeg har nu i *5 måneder* prøvet at få kontakt til dem uden held (drejer sig om mine neumann kh80 højtalere).
Jeg har skrevet på deres facebook side. Intet svar (var dog også kun en uge siden).
Jeg har skrevet til dem via messenger MANGE gange. De svarede i begyndelsen og gav mig en email som jeg skrev til og de svarede aldrig på den email. Jeg skrev til dem via messenger igen (mange gange), men de svarer ikke.
Jeg har skrevet til den danske support (på neumanns hjemmeside) og fået mail deamon svar (mail virker ikke). Og gjort det samme på tysk support. Fik samme svar. Mail virker ikke.

Har skrevet til dem et pr gange om måneden henover 5 måneder nu.



Det virker helt vanvittigt. Jeg gider ikke sidde i tlf-kø så en eller anden kan give mig endnu en email adresse som ikke virker.
Nogen der har en eller kender nogen?
Tak

Medlemsavatar
bodtbody
Forum Donator
Indlæg: 1099
Sted: Vindbyholt

Indlæg af bodtbody »

kan måske hjælpe at være medlem af deres forum . Man kan stille spørgsmål derinde , min fornemmelse er at der er mere hul igennem , nå ja ok , det er 10 år siden jeg har været der , jeg blev registreret da der er adgang til en masse data om mikrofoner.
Senest rettet af bodtbody tirs 10. jan 2023 14:40, rettet i alt 1 gang.
facebook : Jørn Pedersen

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Prøv med at ringe 70 26 66 33 så har du nok bedre held.

Hvad er der galt med dine æsker?

Mvh Østerz tidligere Sennheiser og Neumann forhandler...
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

De kan ikke længere nulstilles og softwaren opfører sig mystisk

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Ring til Kim på Matrixsales, han var Sennheiser Nordics reparations ansvarlig indtil de lukkede ned.
Han er flink, dygtig og ved alt om dine æsker og kan 105% sikkert fixe dem for dig.

Du slipper ikke for RMA og en tur-retur til Vallensbæk, men garanteret 210% mindre bøvlet end hele Sennheiser tysker møllen...

Hils fra mig, ham Østerz dér! 😃

https://matrixsales.dk/medarbejdere-2
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Perfekt. Tusind tak:)

Nyt svar