Flyin CyberPunk Alien v.2 (nice Intro)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
FlowBite  
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Flyin CyberPunk Alien v.2 (nice Intro)

Indlæg af FlowBite »



Senest rettet af FlowBite tirs 20. dec 2022 23:20, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Det er helt fint, det der :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite  
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Hugo skrev: man 19. dec 2022 15:01 Det er helt fint, det der :)
Tak for det Hugo c",) - regner med at have den færdig til nytårsaften :)

Medlemsavatar
FlowBite  
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Så kom sneak preview version 3. en lille smule forandring i intro, ellers fra 2 min. af og derefter hvis man skal høre forskellen :-)

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Gennemført, men måske nogle mere tydelige overgange til "parts" som der er en snert af
Disse kunne laves ved at gå i overdrive mode, med mere af den store filterlyd du prøver at intro i 3 del.

Du kunne prøve at introducere flere ting, disse markerer da at en ny part er kommet.
Bass og piano roder meget rundt i hovedet på mig. måske ikke på andre :D

Godt med flere versioner. måske kan du remixe dit eget nummer, og ende med en EP med 3 versioner

Medlemsavatar
FlowBite  
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

SIDwave skrev: tors 19. jan 2023 02:07 Gennemført, men måske nogle mere tydelige overgange til "parts" som der er en snert af
Disse kunne laves ved at gå i overdrive mode, med mere af den store filterlyd du prøver at intro i 3 del.

Du kunne prøve at introducere flere ting, disse markerer da at en ny part er kommet.
Bass og piano roder meget rundt i hovedet på mig. måske ikke på andre :D

Godt med flere versioner. måske kan du remixe dit eget nummer, og ende med en EP med 3 versioner
Mange tak :)
Hmm ved ikke lige helt hvad du mener med overgange til parts betyder :) ? giv et eksempel på det . så jeg ved hvor du vil hen af med det :) ?
men forresten er tracket langt fra færdig. kan bare ikke komme videre med det før jeg får en bedre computer. da den er begyndt at lagge for meget i projekterne , så må lige vente lidt endnu. før det kan laves færdig :-D

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

parts. tja jeg vil nævne min kæphest Bombat af Infected Mushroom
læg mærke til hvordan de kommer fra A til B i nummeret
Der er vistnok 7 parts..
Når der bygges op til noget skal det helst udløses, når der bygges ned kan man rebuilde eller eksplodere


Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

hvad gør han efter A, han spiller et strygertema. og går så til intro melodi igen.
og så laver han dobbelt tempo noder. og så kicker trommen ind og han extrapolerer de dobbeltslag.
herefter introducerer han en slags vocal der spiller et nyt tema, det kan kan så gøre det samme med senere. A til B til C

Nyt svar