CyberPunk

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

CyberPunk

Indlæg af FlowBite »



så er jeg da lidt længere i processen med den :D ta et skud af den :D


Har sat den op til 157 BPM . istedet for 154 BPM :-D


Senest rettet af FlowBite tirs 6. dec 2022 19:56, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Det rykker tættere på sidste resultat, så er det bare justeringér der mangler og detalje arbejde c",)
kan ikke helt gøre op i om Intro´en skal have lidt mere snor at gå på inden kickstart lander :D ? hvad syntes i ?
kan godt lide delen fra 6:24 min.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Det er helt fint med et kort Intro. Lange Intros hører fortiden til, altså min ungdom :lol: . Bands som Pink Floyd kunne sagtens levere Intros på 5-10 min, derefter en sang sluttende af med 20 min guitarsolo :)

Jeg deler dit musikstykke op i A-B og C stykker, hvor A er Intro til "Listen from here B er videre til "And listen from here" og C er resten

Du er ikke konsekvent med hihatten i A-stykket, den kommer sådan on and off. Der hvor du kommenterer "Thank you" bliver den stille, hihatten er væk, det er fedt, men behold den levende indtil da.
Ved 3.54 kommer der en lækker synth lyd, som antyder at det går igang igen. Hihat her osse.
Så sker der en hel masse rod henne omkring 6.05 ca. , hvor det går i stå. Det rod synes jeg varer næsten lige til 8.05.
Det kunne kunne du fylde ud med noget bombastisk brus og sus og waves, men jeg ved ikke endnu ved du sigter efter. Du kalder det Cyperpunk, men det er ikke i nærheden af Cyberpunk. Det har vi haft siden -80´erne, og det har kun ændret sig lidt, især på bedre lyd.
Det lyder mere som om du går efter House eller Trance?
Nummeret er efterhånden kommet op på ca. 14 min, lidt langt måske? Og så det klaver :shock: , Undskyld, jeg mener det ikke så slemt, jeg siger bare min ærlige mening.
Det er stadig din musik, og dig der bestemmer :-D :-D :-D
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

hehe jamen Hugo tak for feedbacken :) jamen det kan du have helt ret i der mangler lidt hidst og her :P. blir rettet til næste upload.:)
Nej ved godt det er ikke er i nærheden af CyberPunk Genrë :D var også mere ment som "en person/individ der er Cyber Punk.

(ja ved godt du ikke er meget for stilhed , syntes ellers det er pænt,omkring 6:25 min. og ja det er lidt rodet inden også introen men har kun nået de første 2-3 min, at arbejde igennem på, og det er stadig ikke heeeelt i vinkel endnu, men det skal jeg nok nå ,, men godt du er opmærksom på det og lige minder mig om det hehe :D . tracket blir også mixet ned til 8 min. ca. :D klipper det iaften/nat :D

Du får lige en melding imorgen tidlig Mester :)

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

I morgen tidlig sover jeg :arrow:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Ok :) så kan det godt være jeg strækker den til middag ., er lige godt i gang med at ændre lidt på den :)

Nyt svar