Ny Lyd Igen , eller et gamle Projekt der har fået nyt Løft

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Ny Lyd Igen , eller et gamle Projekt der har fået nyt Løft

Indlæg af FlowBite »





kan godt lide delen omkring 1:02 min. hvor det begynder at tage elektronisk form af melodien ..
Stadig meget nyt og så alligevel ikke. men melodien fanger meget godt, men kan godt lidt indmellem indtilvidere springe over hvor gærdet er lavest ..
kørte den i 113 bpm før..& satte den nu op til 154 bpm istederfor :-D
hvad syntes i der ude. ? . ved godt det er lidt ensformét lige pt. . men giv den lige lidt tid og lyt den igennem ,. der er progression i den med tiden :-P
Senest rettet af FlowBite tirs 15. nov 2022 10:59, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Ved 1:40 hvor den gå igang med kick så prøv at holde hihat i modtakt, det ku´ lyde fedt. Og så prøv at holde den i længere tid.
Jeg taler om preview v.2
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

ved ikke helt hvad du mener med i modtakt. :P men har da prøvet give det noget kikset Hihat som jeg fandt det at kalde i modtakt ? :P hehe
og så givet den lidt mere kant nogle steder :D

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Hihat i modtakt er ikke kikset. Det bruges en del i techno. Forestil dig en 4/4 takt med kick og snare, så lægger du hihatten mellem de 2. Ellers lyt til mit techno nummer "Metropol Demon" Der bruger jeg hihat i modtakt. Det ligger ude på Lydkluden.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Nej var måske heller ikk det rigtige ord at bruge , mente bare at hihattten, var kommet til at snuble lidt mere i det ,. var det jeg mente med kikset , havde bare ikke hørt det andet udtryk før :) .. tager lige en lytter på det du snakker om,:) men giver god mening med det er imellem af kicket og snare :)

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

har fundet den . men hold da egentlig op du har lavet mange tracks , kunne ikke finde den da jeg scrolléde ned. så<måtte søge efter den :)

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

nu ved jeg godt hvad du mener med det modtakt :)
fedt nummer forresten, kan godt lide der er lidt arabia-night atmosfære i det :)

Nyt svar