From Dust to Angel (154 bpm)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 250
Sted: Aarhus

From Dust to Angel (154 bpm)

Indlæg af FlowBite »

Hej så der nyt project i luften igen , et mix/blanding af Klassisk & Psytrance Agtig Form , stadig på tegnebrættet, og har en lidt rodet intro´indtil videre :-P , men giv det da et skud og en kommentar hvis det lyster . vil glæde mig at høre folks mening om tracket :) ! på forhånd tak :dollargrin:



den klassiské del begynder omkring 1:30< min inde i tracket 8-)

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Det lyder godt, men igen bliver der lidt stilstand, dennegang ved 5:40, og så går du igang igen. Måske skulle du bare slutte der. Der kan osse blive for langt.
Nå, det var lige alt vrøvlet fra start af. Som sagt lyder det godt, og jeg kan især godt li´ Psytrance delen. Prøv måske at finde nogle flere lyde, og så mindre piano. Men det er din smag. Min smag siger at piano ikke er så godt i trance eller techno, men det er bare mig.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 250
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Nej okay jamen tænker faktis det samme om Psytrance Delen ikke skal have Piano ind over.. den Tune/Tone.. er bare god til at opbygge melodier med. så copy/pastér jeg det bare omkring nogle andre toner bagefter og mixer det op :) .
men fedt du kan lide det :) men skal nok lige tænke over det til næste upload. "mere Psytrance agtig :D er jeg med på :P

Forresten hvis du godt kan lide et lækker styk electronisks musik . har jeg et track du lige skal prøve give et skud. især fra 5:20 min. af
virkelig lækker lyd i den efter min smag :P total undervurderet synes jeg

Nyt svar