Sequential Pro-3 SE (solgt) + Novation Summit (solgt)

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Sequential Pro-3 SE (solgt) + Novation Summit (solgt)

Indlæg af metal »

Sequential Pro-3 Special Edition

SOLGT for 12.000,-


NOVATION SUMMIT

SOLGT for 10.000,-
Senest rettet af metal fre 7. jul 2023 07:51, rettet i alt 21 gange.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Tilføjet en Novation Summit...

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Har justeret prisen lidt ned på Moog Sub 37. Special price - only for you :)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Prisen på Sub 37 fik lige et nyk mere ned - specielt for Lydmaskinen :)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Prisen har fået et nyk mere på Sub 37 - nu skal den altså videre!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

EDIT : Jeg har skiftet endestykket, så den står nu som ny uden skrammer!
Senest rettet af metal tors 20. apr 2023 11:14, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Disse er stadig til salg, hvis man mangler julegaven til sig selv ;)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Så er det ved at være sidste chance hvis man skal nå at have nyt legetøj til juleferien :)

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

ser Sprødt ud .. men har sgu ikke lige 13K desværre,. er der fed lyd i det ?

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

FlowBite skrev: tirs 20. dec 2022 09:09 ser Sprødt ud .. men har sgu ikke lige 13K desværre,. er der fed lyd i det ?
Der er masser af videoer på youtube med lydeksempler på dem begge. Moog'en er mere for dem der vil have rå tyk analog lyd mens Summit'en er en arbejdshest af format. Hvis jeg havde plads, ville jeg beholde den - og det kan jo ende med at jeg må det, hvis der ikke snart melder sig en køber!

Overvejer faktisk at gå tilbage til en Peak for stadig at have dens lyd, hvis der var nogen der er på udkig efter en opgradering...

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

metal skrev: tirs 20. dec 2022 13:22
FlowBite skrev: tirs 20. dec 2022 09:09 ser Sprødt ud .. men har sgu ikke lige 13K desværre,. er der fed lyd i det ?
Der er masser af videoer på youtube med lydeksempler på dem begge. Moog'en er mere for dem der vil have rå tyk analog lyd mens Summit'en er en arbejdshest af format. Hvis jeg havde plads, ville jeg beholde den - og det kan jo ende med at jeg må det, hvis der ikke snart melder sig en køber!

Overvejer faktisk at gå tilbage til en Peak for stadig at have dens lyd, hvis der var nogen der er på udkig efter en opgradering...
Jeg må lige undersøge Youtube igennem :) kan være du vil af med det senere evt. hvis man får råd.. men tjekker det lige ud :). er lidt stresset idag nemlig :-D

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 248
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

FlowBite skrev: tirs 20. dec 2022 23:09
metal skrev: tirs 20. dec 2022 13:22
FlowBite skrev: tirs 20. dec 2022 09:09 ser Sprødt ud .. men har sgu ikke lige 13K desværre,. er der fed lyd i det ?
Der er masser af videoer på youtube med lydeksempler på dem begge. Moog'en er mere for dem der vil have rå tyk analog lyd mens Summit'en er en arbejdshest af format. Hvis jeg havde plads, ville jeg beholde den - og det kan jo ende med at jeg må det, hvis der ikke snart melder sig en køber!

Overvejer faktisk at gå tilbage til en Peak for stadig at have dens lyd, hvis der var nogen der er på udkig efter en opgradering...
Jeg må lige undersøge Youtube igennem :) kan være du vil af med det senere evt. hvis man får råd.. men tjekker det lige ud :). er lidt stresset idag nemlig :-D
har kigget lidt ., f*ck noget sprød lyd . det er lidt miami vice space edition hvis det er Moog Sub 37 du har . gad jeg sku godt have fingre i sådan noget gear, jeg bruger bare FL studio + plugin´s

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Så blev Moog'en solgt :)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Summit'en står stadig og fylder - så jeg har givet prisen et lille nyk nedad og hvis den ikke ryger nu, så må den jo bare i opbevaring så...

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Utroligt at ingen kan bruge en Summit! Nu er den frakoblet mit setup og står i et hjørne og keder sig....!

Jeg har skiftet endestykket, så den står som ny!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Tilføjet Softube Console 1 Fader.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

..og så blev Console 1 Fader solgt!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Min Summit SKAL videre nu. Kom frisk!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Mon der er nogen der har fået lidt penge tilbage fra skattefar som skal bruges på en superlækker synth?!

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Jeg giver den lige et sidste skud her og på DBA - kom frisk!
https://www.dba.dk/synthesizer-novation ... 102123258/

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Jeg har fået hedeslag og holder brandudsalg. (og så er der andet gear der skal bruges penge på!)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Tilføjet Sequential Pro-3 SE

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Pro-3 er solgt - gik for 12.000,-

Summit er stadig til salg, selvom jeg har trukket annoncen fra DBA. Er blevet træt af underbud og spam fra en fyr der hver nat sender tilbud om bytte med alt mulig skrammel... (lp'er, brugte sokker, you name it..)

Default avatar
petal
Forum Donator
Indlæg: 457
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Ham er der vist flere af os herinde, der har stiftet bekendtskab med. Det er nogle meget besynderlige tilbud han kommer med, men vist nok knapt så skummel som han umiddelbart ser ud. Han er vist nok bare lidt en stakkel uden fuldt fungerende realitetssans.

Anyways, held og lykke med salget. Summitten er en dejlig synth :)

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

petal skrev: ons 5. jul 2023 09:29 Ham er der vist flere af os herinde, der har stiftet bekendtskab med. Det er nogle meget besynderlige tilbud han kommer med, men vist nok knapt så skummel som han umiddelbart ser ud. Han er vist nok bare lidt en stakkel uden fuldt fungerende realitetssans.

Anyways, held og lykke med salget. Summitten er en dejlig synth :)
"Besynderlig" er en god beskrivelse :) Ja, jeg tror heller ikke han er skummel. Jeg har forsøgt at svare så diplomatisk som muligt at bytte ikke har nogen interesse, og så er der tavshed en dags tid - men så kommer der igen et tilbud med et eller andet. Nogen gange har han også bare skrevet "Ting" + et mindre beløb.

Jeg har fundet en midlertidig plads til Summit'en så lige nu er den gledet tilbage i setuppet - og så må vi se om nogen melder sig her.

Nyt svar