Klar til at blive Rick Rolled? - Vice - Historien om Rick Astley - Never Gonna Give You Up

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Klar til at blive Rick Rolled? - Vice - Historien om Rick Astley - Never Gonna Give You Up

Indlæg af Christoffer I. N. »

Som altid godt og informativt. Eksempelvis vidste jeg ikke at Mixmag gik så langt tilbage.
22 meget hurtige og til tider ustyrligt sjove minutter:





Her er flere afsnit i serien, alle værd at se imho:
viewtopic.php?t=83014

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Christoffer I. N. skrev: søn 9. okt 2022 06:05 Som altid godt og informativt. Eksempelvis vidste jeg ikke at Mixmag gik så langt tilbage.
22 meget hurtige og til tider ustyrligt sjove minutter:





Her er flere afsnit i serien, alle værd at se imho:
viewtopic.php?t=83014
Astley-videoen er fed.
Jeg vidste intet om ham. Andet end sangen. Meget sympatisk, hyggeligt underspillet fyr. Ægte brite.
Senest rettet af tomcat søn 9. okt 2022 15:25, rettet i alt 1 gang.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Fed video.

I slutningen siger han, at han sjældent bliver genkendt når han står i baren og drikker.

Jeg mødte ham tilbage i 1998 på Røvskiderkroen til release party. Jeg var fuldstændig starstruck fordi Rick Astley (og SAWs produktioner) altid har været toppen af poppen for mig.

Så meget at jeg ofte har citeret/rippet direkte fra fx Take Me To Your Heart.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Super fin video, ja den var meget let spiselig.

Da jeg arbejde med IT på et gymnasium var der et skilt til vores lokale, der placerede jeg en QR kode til "Never Gonna Give You Up" videoen.

Det var sjovt nok også en hurtig måde at vurdere et voksent menneske på, hvis de ikke fangede den, så skulle de nok lukke deres bøger lidt oftere og komme noget mere ud.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -


Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Hald skrev: søn 9. okt 2022 18:10 Da jeg arbejde med IT på et gymnasium var der et skilt til vores lokale, der placerede jeg en QR kode til "Never Gonna Give You Up" videoen.

Det var sjovt nok også en hurtig måde at vurdere et voksent menneske på, hvis de ikke fangede den, så skulle de nok lukke deres bøger lidt oftere og komme noget mere ud.
:dollargrin:
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

Vildt at være i en talent konkurrence med Waterman som dommer dengang!
Kæmpe hit!
Det har altid været et hit, hvis man ikke havde hørt det før, så har man levet under en sten.
Jeg opdager tit hvor gammel jeg er når en person fortæller at han opfandt et meme(der lever på et værk en anden har lavet) og er rigtigt stolt
- ligesom når folk laver takketaler på YT fordi mange har liket en kommentar de har skrevet
:-)

Nyt svar