Kunne nok have interesse for nogen herinde.
Beklager hvis den her slags "Z0MFG FLASH SALE !1!!!1!!1" posts bare er til gene for folk, så undlader jeg det fremtidigt. Lad mig vide hvis I er generede af det.
Kræver fuldversion af Kontakt 5.8 eller nyere.
Link:
https://8dio.com/products/liberis-epic- ... 9929275592
8Dio Liberis kor - 50$ istedet for normalpris 400$ - Kun i dag.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
8Dio Liberis kor - 50$ istedet for normalpris 400$ - Kun i dag.
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg tænker da at det er nemmere at holde sig opdateret på hvad der er af gode tilbud i branchen herinde end at følge alle producenterne. Men måske man kan lave én tråd med det, så kan man jo kigge deri hvis man er nysgerrig på evt nye tilbud
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -
Jeg prøver selv ikke at "spamme" for meget
Poster dog under tiden også helt specielle tilbud
Er glad for at Christoffer m.fl. også gør det
Christoffer har derudover flere gange reddet mig
ved at følge op med reminder før tilbud udløb
Jeg finder at seperate posts med tydelig kortfattet
beskrivelse, der kan ses direkte på forsiden ligesom denne her er bedst, ellers blir det jo bare en anonym besked om at der er nyt indlæg, og der skal klikkes videre, samt tilbage igen.
Så længe der ikke postes flere tilbud end nu, altså max et par stykker om ugen i snit, så syntes jeg dette er bedst, hvis der var 50 om dagen så var det noget andet
Derfor kunne man selvfølgelig godt samtidig have en dedikeret tråd til mere jævne tilbud, som blot vises på forsiden i form af at der er kommet nyt indlæg. Dette er vel bare at starte to nye tråde i computer og hardware sektionerne.
Poster dog under tiden også helt specielle tilbud
Er glad for at Christoffer m.fl. også gør det
Christoffer har derudover flere gange reddet mig
ved at følge op med reminder før tilbud udløb

Jeg finder at seperate posts med tydelig kortfattet
beskrivelse, der kan ses direkte på forsiden ligesom denne her er bedst, ellers blir det jo bare en anonym besked om at der er nyt indlæg, og der skal klikkes videre, samt tilbage igen.
Så længe der ikke postes flere tilbud end nu, altså max et par stykker om ugen i snit, så syntes jeg dette er bedst, hvis der var 50 om dagen så var det noget andet

Derfor kunne man selvfølgelig godt samtidig have en dedikeret tråd til mere jævne tilbud, som blot vises på forsiden i form af at der er kommet nyt indlæg. Dette er vel bare at starte to nye tråde i computer og hardware sektionerne.
/Dub
Købte og fik en mulighed for at give venner en 15 bucks kode ,.. ved ikke hvordan det virker og om den kan bruges på dette tilbud, og tænker det skal være nye kunder
Men gi lyd hvis nogen er interesseret
35 bucks ville være en funky pris på den her
Men gi lyd hvis nogen er interesseret
35 bucks ville være en funky pris på den her
/Dub
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Tak! Jeg kan faktisk godt li' idéen om en fast "gode tilbud"'s tråd, men kan også sagtens følge argumenterne imod, altså at det bliver oversvømmet af mere eller mindre brugbare indlæg.
Måske en idé der er værd at gruble noget mere over. Jeg har været glad for eksempelvis Black Friday trådene, selvom der kan blive langt mellem hvad der er relevant for lige én selv.
Måske en idé der er værd at gruble noget mere over. Jeg har været glad for eksempelvis Black Friday trådene, selvom der kan blive langt mellem hvad der er relevant for lige én selv.
Ja som der står på screenshottet, en kundes første køb. Det går sgu ikke for mig, der er lagt (relativt) mange penge hos 8Dio her. Men ja godt tilbud.
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
-