Gudenåens Klostre, kritisk feedback

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Gudenåens Klostre, kritisk feedback

Indlæg af mediumaevum »

Er bestilt til at lave en kortfilm om Gudenåens klostre med indtale af Liv Thomsen. Den skal fungere som appetizer for den del af GudenåSamarbejdet (et tværkommunalt projekt på 7 kommuner) der har med klostrene ved Gudenåen at gøre.

Er i de sidste rette-faser og søger kritisk feedback på især soundtrack-delen samt credit-delen, gerne fra folk der arbejder professionelt med den slags. Men andre er selvfølgelig også mere end velkomne til at give feedback/kritik, for det skal jo til syvende og sidst vises i en bred offentlighed på museum osv.

Mere specifikt søger jeg feedback på om soundtracket er for forstyrrende i forhold til speaket, eller om det virker fint som det er?
Er nemlig i tvivl her, for det lyder forskelligt på TV'ets soundbar og i DT 770 Pro hovedtelefoner.
Begge dele fremstår meget klart og tydeligt i DT 770, men på Soundbaren er indtalen markant højere end musikken.

På credit-delen er jeg meget i tvivl om mit navn og links bør stå i midten, eller om det skal bytte plads med Liv Thomsens credits for "ydmygheds skyld"?

Vil gerne promovere mine egne sider, men ønsker samtidig heller ikke at over-promovere. Findes der en smartere løsning på credit-delen?

Linket er pt. skjult, indtil evt. rettelser er lavet.

(Beklager kedeligt preview-thumb, arbejder på at lave et mere interessant cover).


Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 344

Indlæg af Gothi »

Jeg synes det er meget stemningsfuldt og informativt og virker professionelt. Skulle jeg endelig være kritisk ville det være noget med at skrue volumen af musikken en smule mere ned. Lige nu kæmper Livs tale lidt med musikken i min opmærksomhed. Kompositorisk ville jeg måske også ønske at musikken var endnu roligere. Måske det kan gøres ved simpelthen at skrue tempoet en anelse ned. Disse ændringer fordi det ville gøre livs fortælling mere upfront og placere musikken som den helt rigtige stemningsmættede, men diskrete baggrund.

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

Har rettet det til, afventer nu godkendelse fra samarbejdspartnere inden offentliggørelsen.

Nyt svar