Mere DSP kraft til min Apollo X4

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
reposity
Forum Donator
Sted: Vanløse

Re: Mere DSP kraft til min Apollo X4

Indlæg af reposity »

“Du kunne også købe et rme lydkort”

Ja RME er fedt . Det havde jeg før jeg gik over til Universal Audio . Jeg har lige solgt mit Fireface UC men har min Octamic 2 til ekstra input .

Men jeg vil gerne bruge Capitol Chambers , API 2500 og mine Neve som jeg har købt til Apollo X4 .

Men tak for input 😀
Michael Hoelgaard Meinhardt Larsen

Medlemsavatar
reposity
Forum Donator

Indlæg af reposity »

Hej Igen , tak for alt hjælpen .

Jeg har lige solgt mit RME Fireface UC . Har stadig en Octamic 2 som pre amp som er koblet til mit Apollo x4

Jeg gik væk fra RME for mange år siden men har haft UCeren til Demooptagelse i øvelokale .

Men jeg elsker Min x4 og hele Universal audio universet .

Konklusionen er at jeg køber en Satelitte Octo og så udskifter jeg min macbook Pro med en Mac Mini M2 når den kommer . Så kan den køre alle plugins fra Native instruments og så X4 og Octo inde i Daw når jeg mixer .

Det bliver dyrt 🤣

Medlemsavatar
reposity
Forum Donator

Indlæg af reposity »

Hej igen

Så fik jeg købt en Satellite Octo og den virker helt perfekt og jeg har nu masser af kræfter til at proppe flere plugins på og unfreeze alle de spor med plugins der gav overload før . Og Capitol Chambers som tager meget DSP æder den fint . Og efter det har jeg brugt 35% dsp kræfter 💪😀

Så det er helt perfekt . 😀

Mit næste upgrade er en mac mini når M2 kommer

Tak for input
Vedhæftede filer
77891A53-74B4-48F6-ADD8-ECE66F34C70B.jpeg
77891A53-74B4-48F6-ADD8-ECE66F34C70B.jpeg (2.21 MiB) Vist 162 gange
Senest rettet af reposity fre 19. aug 2022 09:38, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

reposity skrev: fre 19. aug 2022 01:48 ...
Mit næste upgrade er en mac mini når M2 kommer
...
Undersøg om din software understøtter M2.
Her har jeg skrevet lidt om Native Instruments Massive X, der efter længere tid endelig fik en version der understøttede M1, fordi de er begyndt at kræve AVX kompatible cpu'er, som Arm-cpu'erne mig bekendt aldrig bliver..
viewtopic.php?p=735405#p735405

Nyt svar