Oscar 2022

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Oscar 2022

Indlæg af ALTF4 »

Action!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hans efterfølgende takketale fungerede da delvist som et plaster på såret her, men årets show er stadig ødelagt for mit vedkommende.
Jeg kan godt forstå hans reaktion nu med Jadas sygdom, men det er stadig ikke i orden.

Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Indlæg af ALTF4 »

Han grinede af joken først - indtil han så på Jada. Bare fordi hun er ved at blive pletvis skaldet, er det da en lam reaktion. Om det er Jada eller scientologi, der kontrollerer Will Smith mest efterhånden, er jeg i tvivl om.

"Jada - can't wait to see G.I. Jane 2" var joken fra Chris Rock.
Jeg syntes ikke, at hans takketale gjorde noget for nogen - han stod og vrælede, mens han forklarede om alt det, han har gjort for "hans people" aká sorte amerikanere og prøvede at score sympati på den hest.

Desuden knalder de jo begge andre mennesker - Jada har knaldet deres søns (Jayden) jævnaldrende venner. Men en joke kan de (hun) ikke tage?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

De var mopsede i forvejen, over en anden Oscar-joke Chris Rock lavede om Jadas politiske korrekthed og manglende talent, for nogle år siden.

Ricky Gervais siger det bedst: Hollywood har nogle af de rigeste og mest offentligt magtfulde mennesker med de største egoer - hvis man ikke kan lave jokes om dem, hvem så?

Hårtab er selvfølgelig ikke nødvendigvis sjovt, men vold er for tabere. En selvhøjtidelig taber, der ironisk nok senere faktisk vandt en Oscar.

Den burde akademiet tager fra ham igen og sælge på auktion. Pengene kunne jo passende gå til voldsofre eller Ukrainske krigsflygtninge.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Jeg synes han virker som en stor idiot. Den måde han selvsikkert går tilbage på, efter han lige han stukket Chris en lussing. Det er simpelthen taber-amerikansk-macho idioti.

Og joken var ikke engang ondsindet på nogen måde synes jeg. Der blev ikke gjort nar af hende eller grin med hende.

Han er godt nok lige faldet et skridt i min bog (men har altid små-hader det der smart ass ganster halløj han har haft gang i).

Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Indlæg af ALTF4 »

Holger skrev: man 28. mar 2022 07:27 De var mopsede i forvejen, over en anden Oscar-joke Chris Rock lavede om Jadas politiske korrekthed og manglende talent, for nogle år siden.
Ja, hvad var det - en joke om at hun boykottede Oscars, fordi der ikke var nok sorte - og Chris Rock sagde, at det var som at han boykottede Rihannas trusser, fordi han ikke var inviteret.
Holger skrev: man 28. mar 2022 07:27 Den burde akademiet tager fra ham igen og sælge på auktion. Pengene kunne jo passende gå til voldsofre eller Ukrainske krigsflygtninge.
Det er en god løsning. De bør bede om statuetten tilbage og udelukke ham på livstid - folk er blevet udelukket for mindre.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Haha, lægger først mærke til din hackede LM avatar nu!

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Man kan se det fra den positive side: Smith var selv godt tilfreds, ser det ud til. De er vist venner alle tre, ude i virkeligheden, er de ikke?
Vedhæftede filer
Screen Shot 2022-03-28 at 18.22.07.png
Screen Shot 2022-03-28 at 18.22.07.png (1.05 MiB) Vist 1360 gange
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 970
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

jeg har ikke haft lyst til at se optrinnet

men har tænkt, måske var det bare velfortjent

indtil jeg så en kommentar fra en komiker på twitter

noget med at det inviterer til at nu kan enhver krænket idiot gå op på scenen og slå på komikeren

det være sig veteraner, trump–støtter, kkk's og dem der plejer at få en tur i manus

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37674
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Yup.

Vold mod en joke(r) - uanset hvor smagløs - er aldrig løsningen.

Ligesom censur heller aldrig giver mere frihed, uanset hvor smagløs ytringsfrihed også kan være.

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Aaaalt for meget fokus på det comedyshow der .

Her i huses glædes jeg mig mere over Hansifyr har vundet en Oscar mere !
Vedhæftede filer
26BB9AD4-7E7F-43AF-9496-F764586095C0.jpeg
26BB9AD4-7E7F-43AF-9496-F764586095C0.jpeg (68.12 KiB) Vist 1334 gange

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jenkins skrev: man 28. mar 2022 22:04 ...

Her i huses glædes jeg mig mere over Hansifyr har vundet en Oscar mere !

Billede
Ja det er fedt! Og træls at det lige skulle være imens han er på tour. Jeg havde håbet at de havde haft en kameramand i Holland til at overrække den, ligesom sidste år, hvor mange var med fra andre lande på videolink..

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Indlæg: 465
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

Hvis jeg var vært, ville jeg gå efter at få en håndmad af Clint. Det kan noget.

Medlemsavatar
AvS
Medlem
Indlæg: 4372
Sted: Valby

Indlæg af AvS »

Det er da klart bare et publicity stunt.

Medlemsavatar
benjisan
Medlem
Indlæg: 3504
Sted: Østerbro, København

Indlæg af benjisan »


Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10301
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev: man 28. mar 2022 21:35 Ligesom censur heller aldrig giver mere frihed, uanset hvor smagløs ytringsfrihed også kan være.
:thumbup:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Udover at jeg ikke giver meget for det, så hører den her hjemme i tråden.

2 sider:




Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Og Guillermo på den røde løber er altid værd at glo. Jesper Steinmetz stod ved siden af ham, derfor den røde TV2 mikrofon indimellem.


Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Indlæg af ALTF4 »

Jim Carrey's take på optrinnet

Holger skrev: man 28. mar 2022 13:34 Haha, lægger først mærke til din hackede LM avatar nu!
Billede
Christoffer I. N. skrev: tirs 29. mar 2022 22:45 Udover at jeg ikke giver meget for det, så hører den her hjemme i tråden.
Too little too late. At se ham stå og snakke om kærlighed osv, da han vandt en Oscar bagefter var også tåkrummende.

Jeg kunne ret godt lide Will Smith inden alt det her. Nu tror jeg, at jeg vil have svært ved at nyde noget med ham i. Her er et klip, hvor han selv gør grin med en, der lider af sygdommen tidligere :roll:


.... og nu jeg er ved det så hold nu kæft, Sofie Hagen. Bare luk.
sey7plvoaeq81.jpg
sey7plvoaeq81.jpg (84.47 KiB) Vist 1200 gange

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Haha. Hele den der præmis om at der er forskellige ting man ikke må udtale sig om pga ens hudfarve er fuldstændigt afsporet.

Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Indlæg af ALTF4 »

the19thbear skrev: ons 30. mar 2022 10:46 Haha. Hele den der præmis om at der er forskellige ting man ikke må udtale sig om pga ens hudfarve er fuldstændigt afsporet.
Ja, det er helt gak. Der er en hel generation af mennesker, der prøver at score point på at være så woke som muligt.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

the19thbear skrev: ons 30. mar 2022 10:46 Haha. Hele den der præmis om at der er forskellige ting man ikke må udtale sig om pga ens hudfarve er fuldstændigt afsporet.
Præcis. Lissom, jeg har lige hørt den hitsang, som Doja Cat fik grammy for. Der bliver sunget noget med n*ggas & b*tches –– som mig og min lillesøster (for eksempel) ikke må synge med på. P.g.a. vi er fejlfarver. Men den må godt ha' høj rotation i stats-radioen. :clown: klovne-verden
Senest rettet af tomcat fre 8. apr 2022 12:08, rettet i alt 1 gang.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6613
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Det må da føles fedt at være så woke at hudfarve debatten trumfer volds debatten. Gid det var mig.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10301
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Et eller andet tyder på han bliver presset ganske hårdt på hjemnefronten:


Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Hjælp jeg får det helt skidt af at se den video. Hun virker virkelig som en der slet ikke er sund at være sammen med.

Nyt svar