Købes: Monacor MS-22

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Købes: Monacor MS-22

Indlæg af Hald »

Okay den her er måske lidt underlig, men jeg har et ikke særlig fantastisk klump-fods-stativ på mit bord, og jeg vil gerne have ét mere.

Jeg kan finde det flere steder til 300+kr hvilket på ingen måde giver mening.

Spørgsmålet er om der er en der har det på en hylde, som hader den fordi den jo netop er tæt på ubrugelig, og bare fniser af grin over at der nu er en tåbe der kunne finde på at ville aftage den? :lol:

Eller om der evt. er en forhandler af Monacor som kan se priserne inde bagved og kan informere mig om at den reelt kan skaffes til 100 kr inkl moms.

https://www.monacor.com/products/compon ... nds/ms-22/
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

K&M 232 koster vejl 179,-
Hvad filan vil du så med et MS-22??

🥴sterz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Michael Østerz skrev: tirs 25. jan 2022 23:20 K&M 232 koster vejl 179,-
Hvad filan vil du så med et MS-22??

🥴sterz
Rigtig godt spørgsmål, jeg bruger dem på hjemmearbejdspladsen til at holde mine små monitors, og der er K&M og andre endnu billigere desværre ikke høje nok, så den variable højde er perfekt til at indstille monitors ud for ørene.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Hej Hald

Ok, så gi'r det mening hvis de er justérbare.
Jeg har ikke forhandlet Monacor i mange år og de har sikkert ændret på betingelserne. Hvad nu hvis du ringer til Leif på LR Audio og hører med ham? Ham kan du nok deale med...

Go' jagt!

🤗sterz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Michael Østerz skrev: ons 26. jan 2022 15:03 Hej Hald

Ok, så gi'r det mening hvis de er justérbare.
Jeg har ikke forhandlet Monacor i mange år og de har sikkert ændret på betingelserne. Hvad nu hvis du ringer til Leif på LR Audio og hører med ham? Ham kan du nok deale med...

Go' jagt!

🤗sterz
Tak det vil jeg måske prøve :)
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar