rapport vedr. dansk musikeksport

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3219
Sted: Valby ved Kbh

rapport vedr. dansk musikeksport

Indlæg af tomcat »

har downloaded og læst lidt hist og lidt pist.
Indtryk:
Der er lidt ord- /begrebs-gejl nogle steder. Som der nu er, i meget undervisningsmateriale.
MEN der er også kød på som opslagsværk.
Hvis jeg underviste i musik på gymnasie eller andet, ville jeg vise den til eleverne. Som bl.a. branche-snak for de, der vil gå dén vej.


https://rmc.dk/sites/default/files/inli ... apport.pdf
Bag rapporten står Caroline Ravn Andersen, som har udført undersøgelsen i forbindelse med sit bachelorprojekt som Music Management-studerede på Rytmisk Musikkonservatorium (RMC).
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Aldrig har jeg set en så æstetisk pæn bachelor rapport 🤣 Bliver nødt til at læse på et tidspunkt kan jeg mærke.

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Det må være lavet i en skabelon i Pages på Mac. Synes jeg kan genkende noget af layoutet. Men flot er det og fede billeder.

Lidt sjovt at management-uddannelsen på rytmekons har udviklet sig til at blive en lille musikvidenskabelig afdeling.

Det ser ud til at være godt skrevet og må lige læse det på et tidspunkt.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det virker som om Caroline har gjort forarbejdet og talt med de rigtige mennesker.

Jeg har ikke gennemset noget hård data, men konklusionerne virker rigtige, baseret på min egen erfaring.

Nyt svar