SOLGT: Apollo Twin Duo TB

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

SOLGT: Apollo Twin Duo TB

Indlæg af bluefonia »

Inden der annonceres på DBA, skal folk her lige have muligheden :

Apollo Twin Duo TB. Kr. 4.200 + evt. fragt

Har stået fast i mit hjemmestudie, købt af mig fra nyt, ser ud som nyt og alt fungerer perfekt. Der medfølger original strømforsyning, et Thunderbolt 2 kabel og disse UAD-plugins:

UA 610-B
UA 1176LN Legacy
UA 1176SE Legacy
Ampeg SVT-VR Classic
Marshall Plexi Classic
Precision Channel Strip (Precision Mix Rack Collection)
Precision Reflection Engine (Precision Mix Rack Collection)
Precision Delay Mod (Precision Mix Rack Collection)
Precision Delay Mod L (Precision Mix Rack Collection)
Pultec EQP-1A Legacy
Pultec-Pro Legacy
SoftTube Amp Room
Teletronix LA-2A Legacy
Raw Distortion
RealVerb Pro

Udover ovenstående standard plugins medfølger også Chandler GVT19T - guitaramp.

Apollo 1.JPG
Apollo 1.JPG (1.65 MiB) Vist 448 gange
Apollo 2.JPG
Apollo 2.JPG (1.59 MiB) Vist 448 gange
Senest rettet af bluefonia lør 8. jan 2022 17:05, rettet i alt 1 gang.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

... dag bliver den også sat til salg på DBA
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

det gik sgu hurtigt på DBA, - solgt på en time. Prisen var nok for lav :-D
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 970
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Jeg solgte min for 3.000 for to år siden, der var osse alle mulige henvendelser. Syntes det var en fin pris eftersom jeg havde brugt den hver dag i 5 år. Ingen vidste at UAD ville lave en DAW, så det kan være det er det der osse trækker i dag.

Det er en noget billigere måde at komme ind i Luna DAWen på, sammenlignet med de nye X'ere til 8.000 og så er der jo osse plugins oveni.

Jeg har fortrudt at jeg solgte min en lille smule da jeg godt kunne bruge den i et live setup med vokal og guitar og har 8xp i dag men skal sjældent bruge så mange kanaler da vores trommeslager har det hele i sit setup, så det bare er plug and play.

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Jeg tror, det er den nuværende nypris der gør, at man kan få en en rimelig pæn pris for en - min - 6 år gammel Apollo. De er jo så også lavet godt og holder længe.
Vedr. Luna: Har tjekket den ud og er ikke udelt begejstret. Et eksempel er, at den kører med laaang latency, hvis du ikke tracker gennem UAD-plugins. Det er selvfølgelig forståeligt forretningsmæssigt for UAD, men jeg har aldrig - udover standard pakken - været "involveret" i deres plugins. IMO er der lige så gode muligheder i den native verden.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 970
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Jeg synes det er fedt, men hver daw har vel sin charme

Nyt svar