Indlejre youtube-playlists på Facebook

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlejre youtube-playlists på Facebook

Indlæg af mediumaevum »

Er det muligt at indlejre en afspilningsliste fra youtube - så den video der er øverst på listen afspilles først (og som er vises thumbnail af), på Facebook, eller er det kun enkeltstående videoer man kan dele?

Jeg spørger, fordi jeg nødig vil til at slette et opslag, hvis det ikke kan gøres, eller jeg gør det forkert (er ret ny til facebook).

Jeg har googlet man kan ikke finde noget info om det.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Kan du måske blot lave dit Facebook-opslag –– hvortil du har copy-pastet direkte link til din YT-afspilningsliste? (har ikke haft behovet, så gætter kun)

Du kan teste det. Ved at lave dit FB-opslag synligt KUN for dig. Og hvis så det virker, kan du ændre. Så det bliver synligt for andre også.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

tomcat skrev: man 13. dec 2021 19:58 Kan du måske blot lave dit Facebook-opslag –– hvortil du har copy-pastet direkte link til din YT-afspilningsliste? (har ikke haft behovet, så gætter kun)

Du kan teste det. Ved at lave dit FB-opslag synligt KUN for dig. Og hvis så det virker, kan du ændre. Så det bliver synligt for andre også.
God idé. Takker.

Nyt svar