Gratis online mastering by Brainworx

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Gratis online mastering by Brainworx

Indlæg af Smittefar »

Så vidt jeg kan se, er der ingen begrænsning på, hvor mange masters, man kan få lavet gratis.

https://www.mastering.studio/
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hvad så med Holger :-(

😉
/Dub

Medlemsavatar
NoSonicLimits
Medlem
Indlæg: 89
Sted: København

Indlæg af NoSonicLimits »

Jeg formoder, at det med tiden koster. Tjekkede deres FAQ som det første - og de har i hvert fald forberedt følgende:
Can I pay in EURO, or any other currency?
We are a US company and our prices are calculated and displayed in US Dollars ($) only. When you pay in our online shop though and if you live outside the USA, your credit card provider will charge you in your local currency automatically, based on the actual exchange rate from the date of your purchase. You can find the most recent conversion rates for all currencies online.

Please note that your credit card provider may use slightly different exchange rates.
Can I get a refund for my purchase?
Our Service gives you the option to preview your Master directly via our web-based platform, even before you decide to check out by purchasing the Master. Because you have the chance to preview the Master before making a payment, we will not provide refunds after your purchase.
https://www.mastering.studio/faq

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Da de launchede var det faktisk ikke gratis, men nu har de gjort det gratis. Det kan selvfølgelig ændre sig igen.

Der er helt sikkert en eller anden form for forretningsmodel involveret. Jeg kunne forestille mig, at man får et par gratis masters (evt. kun i mp3), og så skal man betale, hvis man vil have det 100% finpudset. Jeg må finde noget at teste med.

Jeg kan se, man kan bruge sitet til at komme i kontakt med rigtige mastering engineers. Holger kunne måske blive en af dem, man kunne kontakte (det er nogen forholdsvist kendte herrer, de har på menukortet).
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar