Frankrigs Præsidentvalg 2022

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Frankrigs Præsidentvalg 2022

Indlæg af mediumaevum »

https://nyheder.tv2.dk/udland/2021-11-3 ... e-slut-med
De seneste meningsmålinger placerer nu Éric Zemmour som den ene af de to kandidater med flest stemmer. Den anden bliver formentlig Frankrigs nuværende præsident, Emmanuel Macron.

Sidst der var valg i 2017, vandt Emmanuel Macron anden runde med 66 procent af stemmerne, men præsidentens popularitet er faldet siden dengang.

Til gengæld er Éric Zemmour stormet frem i målingerne, og har en reel chance for at gå videre til anden runde, ifølge de seneste til fra Politico.

Så måske kan Éric Zemmour gøre Donald Trump kunsten efter.

Hvis det sker, får Frankrig de næste fem år en leder, der vil trække landet ud af NATO, genindføre dødsstraf, give landets muslimer valget mellem Frankrig eller islam og forbyde navne som Muhammed, Kevin og Jordan, fordi de ikke er franske nok.
Det her, tegner virkelig, VIRKELIG skidt for Danmark og NATO!

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Sådan helt seriøst: Jeg tror du har et skjult talent som klumme-skribent på div. Online aviser. Nu er dette indlæg kort, men gud ved at du sagtens kunne skrive en hel artikkel om emnet :-D

Hvis du kunne skrive under et alias, ville du så gøre det?

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Mike-air skrev: tirs 30. nov 2021 16:37 Sådan helt seriøst: Jeg tror du har et skjult talent som klumme-skribent på div. Online aviser. Nu er dette indlæg kort, men gud ved at du sagtens kunne skrive en hel artikkel om emnet :-D

Hvis du kunne skrive under et alias, ville du så gøre det?
Off-topic:
Nej. Jeg er ikke god nok til det. Desuden skal en klumme formuleres på den rigtige måde, og uden mulighed for misforståelser mv.

Desuden kan jeg ikke arbejde under tidspres.

On-topic nu, tak.

Nyt svar