M4 Sherman talk

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

M4 Sherman talk

Indlæg af Mike-air »

Muligt at det bare er et niche-segment her inde, men måske der er andre end mig som finder denne video ganske interessant.

Tldr; de går igennem alle våben på en sherman 76 fra 1944, og prøver dem af på bil.



Forgotten weapons kanalen på youtube kan også varmt anbefales hvis man finder dette interessant.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3219
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Fed video. Ikke fordi jeg selv er top interesseret. Men de to gutter er da herlige og véd, hvad det drejer sig om.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Fun fact er at .50 cal maskingeværet man skal stå bag tårnet for at skyde med, stadig er i brug i det danske forsvar.

Den skyder 12,7 mm ammuniton, som er så voldsomt at hvert skud lyder (og føles) som et kanonslag. Det kan også mærkes i dilleren, har jeg hørt.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Håber at man har fået bedre optik til at sigte med. Jeg kan sigte bedre med mit spejlrefleks kamera.
De skød osse way over den der bil :lol:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hugo skrev: søn 21. nov 2021 23:45 Håber at man har fået bedre optik til at sigte med. Jeg kan sigte bedre med mit spejlrefleks kamera.
De skød osse way over den der bil :lol:
Spørgsmålet er hvem der ødelægger motivet mest :dollargrin: :twisted:

Denne video kan også deles;


Det er lidt morsomt som alle de andre tosser på skydebanen bliver ved med at afbryde ham (særligt 3:55) :lol:

Nyt svar