91% OFF AUDIO DESIGN DESK (MAC only)

Optagelse og redigering af video og billeder, lyd til video, Final Cut, Premiere Pro, Pinnacle, m.v.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

91% OFF AUDIO DESIGN DESK (MAC only)

Indlæg af DUBTEMPLE »

Måske værd at checke ud for mac-folket


Audio Design Desk is an AI-Assisted content creation tool that reinvents the process of connecting audio to video.

We’ve developed proprietary A.I., called Sonic Intelligence, to power the user experience in Audio Design Desk

https://audioplugin.deals/audio-design- ... ation-daw/
/Dub

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Findes der et eneste menneske på planeten der har købt det til originalprisen? Og er der overhovedet nogen der kender det program? Har aldrig hørt om det før

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: fre 19. nov 2021 16:58 Findes der et eneste menneske på planeten der har købt det til originalprisen? Og er der overhovedet nogen der kender det program? Har aldrig hørt om det før
Jammen så undskyld ,..

Det var et venligt hint til mac-folket ,.. jeg kender ikke til deres programmer ,.. er selv på PC

Tænkte konceptet lød godt og brugbart

Og hvem køber f.eks. Waves til "prisen"

Skal da måske overveje om jeg gider poste en anden gang :)
/Dub

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

Sorry det var ikke ment surt overhovedet :) Det var blot en undren over at man få kan 91% rabat på et produkt man aldrig har hørt omtalt (kan jo være at det blot er mig der er blind). Jeg skal ikke bestemme hvad der skal postes her på Lydmaskinen, men rabatter er jo nemme at finde. Det sjove/interessante er jo at finde de ting, som ikke hveranden uge sælges til 29$ eller noget som indlægsstarter gerne vil anbefale til andre af XYZ-grund.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8691
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: fre 19. nov 2021 17:20 Sorry det var ikke ment surt overhovedet :) Det var blot en undren over at man få kan 91% rabat på et produkt man aldrig har hørt omtalt (kan jo være at det blot er mig der er blind). Jeg skal ikke bestemme hvad der skal postes her på Lydmaskinen, men rabatter er jo nemme at finde. Det sjove/interessante er jo at finde de ting, som ikke hveranden uge sælges til 29$ IMO.
Super :) ,..

Må indrømme jeg ikke selv er gået i dybden, men håber nogen andre kan kommentere, for spørgsmålet er da reelt

Skal/bør den skydes ned så er det helt fint ,.. og det KAN blive for langt fra standard og gængs udbredelse uanset pris


Holder mig selv delvis til defacto-programmer idet jeg sigter på Affinity og Resolve fremadrettet


Har dog tit selv tænkt på at en DAW tilpasset arbejde og export til film måske ville være en ide
/Dub

Nyt svar