Black Friday 2021 software tråden

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Re: Black Friday 2021 software tråden

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hvis man modtager U-He's mails, burde man ha' fået et link til et spørgeskema. Det er ikke alle af den slags jeg gider at udfylde, men når det kommer fra dét firma, så vil jeg altid gerne.
Fik en 25% voucher, som jeg egenligt ikke regnede med at bruge til noget. Hive synthen blev gloet på endnu engang, og jo den ser da fed og let ud til wavetable brug, men ligesom de tidligere gange er den blevet valgt fra grundet mangel på warp/morph modes.

Colour Copy bbd delay'et til ~400 kr trækker dog lidt i mig, selvom jeg har flere delay-favoritter i arsenalet allerede (FXPansion Bloom, UAD EP-34 tape, iZotope Trash 2), og flere der virker ganske fine, men som ikke er kommet med i rotation (Unfiltered Audio Sandman Pro, Baby Audio Spaced Out, der er nok flere....).
Bloom og Sandman Pro burde være de oplagte for mit vedkommende, grundet deres fede modulations. Colour Copy er relativt begrænset hvad angår modulation.

Og så er det muligvis helt ligegyldigt at tænke på at smide penge efter Colour Copy, nu vi forhåbentligt meget snart får den gennem-overhalede MFM/More Feedback Machine fra U-He, som han viste frem til Superbooth. Vi, som i, alle os der har den gamle. Jeg har nok haft den siden 2008 eller før, GUI i stil med Filterscape og andet gammelt fra Urs, og den har aldrig været i brug. Det nye GUI lover super godt, og det glæder jeg mig meget til at lære at kende.

ValhallaDelay burde stadig være med i overvejelserne her, men nu hvor han har droppet 32 bit support hopper jeg nok først på, når jeg er gået ren 64 bit. Ja ja, jeg ved godt jeg er en dinosaur..

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Christoffer I. N. skrev: lør 4. dec 2021 23:13 ... U-He...
Colour Copy bbd delay...
Som frygtet/forventet lyder det mega lækkert, så jeg faldt i. :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Christoffer I. N. skrev: man 6. dec 2021 23:20
Christoffer I. N. skrev: lør 4. dec 2021 23:13 ... U-He...
Colour Copy bbd delay...
Som frygtet/forventet lyder det mega lækkert, så jeg faldt i. :-D
Det kan ske for selv den bedste :surrender:

:)
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Christoffer I. N. skrev: fre 26. nov 2021 23:22
Christoffer I. N. skrev: fre 26. nov 2021 23:15
DUBTEMPLE skrev: fre 26. nov 2021 22:32 UAD ,... op til 60 pct

https://www.uaudio.com/uad-plugins/on-sale.html
Det er lidt sent, da det (iflg. nuværende info på sitet, og vouchers) slutter i dag. Men de interesserede burde nok ha' set mails'ne.
Og garrh.... hvorfor er det nu jeg skal opdage, at jeg kan få API Vision channel strippen for 49€.....
Alt godt kommer åbenbart til dem der venter. Nu bliver jeg nødt til at demoe den, nu jeg kan få den til 19€.........................
Deres tilbuds strategi bliver mere og mere ugennemskuelig.

Edit:
Til den pris behøvede jeg kun en enkelt demotur. Tvivlsomt om den bliver en del af dagligdagen, men den lyder fint. Jeg har længe gerne villet ha' en API type EQ, her får jeg 2, og en ganske fin dynamik-sektion med HP og LP filtre til sidechain. Preamp-delen distorter fint, og dynamikken forstærker det yderligere med hurtige tider. For under 150 kr var det da en fin lille ekstra julegave.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Super !

Der er 50 pct rabatter når jeg logger ind ,.. intet derudover

Skal dog heller ikke have noget
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

DUBTEMPLE skrev: tirs 21. dec 2021 02:51 Super !

Der er 50 pct rabatter når jeg logger ind ,.. intet derudover

Skal dog heller ikke have noget
Der er koder når du går i kurven.

De skriver godt nok, at de fleste af koderne kun virker ved køb over 100€, derfor skyndte jeg mig at demoe, i tilfælde af at de opdager deres brøler.... Jeg er ret sikker på det ikke var meningen at Vision channel strippen skal kunne fåes for 19€.... :-D

Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Indlæg: 114
Sted: København Ø.

Indlæg af Ruun »

Tak for heads-up mht. UAD.
Nappede Distressor'en til 44 euro - Den har vidst aldrig været så billig før...
A dream is A dream is A dream….

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Ruun skrev: tirs 21. dec 2021 13:15 Tak for heads-up mht. UAD.
Nappede Distressor'en til 44 euro - Den har vidst aldrig været så billig før...
Fedt. :)
Nej den har de indtil de seneste år været ret påpasselig med at nedsætte. Jeg købte den til 94€ for 2 år siden.

Nyt svar