Arbejde i projekter på tværs at Cubase versioner

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
marco
Forum Donator
Sted: Aalborg

Arbejde i projekter på tværs at Cubase versioner

Indlæg af marco »

Hejsa

Jeg bruger Cubase 8 pro i mit studie. Fornylig har jeg købt en Zoom H8, hvor der fulgte en Cubase 11 Elements licens med...

Nu har jeg smidt cubase 11 elements ind på min bærbare og gad sygt godt at sidde i sofaen og editere nogle optagelser.

Hvis nu jeg sidder og redigere, laver automation og klipper og klistrer og gemmer som et projekt. Altså IKKE bruger nogen plugins. Vil jeg så kunne åbne project filen i Cubase 8?

Det letteste ville jo være lige at teste - men jeg er først i studiet igen på torsdag. Og der ville jeg gerne gøre projektet færdigt.

Håber en kan spill noget knowledge! :)

Medlemsavatar
marco
Forum Donator
Sted: Aalborg

Indlæg af marco »

https://forums.steinberg.net/t/will-cub ... ase/118712 <- jeg har fundet det - men har I praktiske erfaringer?

Konkret et det automation jeg vil kigge på med HP mens damen ser Greys Anathomy! :)

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Jeg mener kun, at du kan bruge 10'eren sammen med 11'eren. så jeg tror ikke at du kan bruge dem sammen, men du muligvis en ældre version af Cubase Elements, som er kompatibel med din Cubase.

Nyt svar