Ultimate Ears - hvor skal man starte?

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
mfiorentino
Medlem
Indlæg: 1
Sted: København

Ultimate Ears - hvor skal man starte?

Indlæg af mfiorentino »

Jeg pønser på, at få fingrene i et sæt UE5 Pro, men research online giver mig ikke rigtig noget udgangspunkt. Først prøvede jeg med safe-ears.dk men det ser ud som om de er opkøbt eller lukket. Så har jeg forsøgt, at kontakte audiovox.dk, men de svarer ikke på e-mails (da jeg har et par spørgsmål inden jeg kaster mig ud i det). Nogen her, der ved hvor jeg skal henvende mig? Mangler også formafstøbning, så det skal helst være nogen, der kan lave dem "fra bunden"…

Og når jeg nu er her :-) : Jeg er keyboardspiller, men kender ikke til UE sådan rent praktisk. Så jeg er nysgerrig på om denne ambient feature man kan tilvælge (som jeg kan læse giver -12dB) vil give det samme, som et sæt formstøbte propper? Grunden til, at jeg spørger er, at sommetider spiller jeg i live situationer hvor det ikke er muligt, at få en udgang til monitor separat (små anlæg og/eller begrænset plads). Plus det ville være fedt, også at kunne anvende dem til øvelokalet, uden at skulle have ekstra sæt liggende. Hvad er jeres take på det? Er der fordele ved de formstøbte propper her (ud over dB fleksibiliteten selvfølgelig)?

:-m
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
🎹 Massimo Fiorentino

Nyt svar