Yamaha TX802, TX7 og/eller FS1R købes

Køb af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
rene_harboe
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Hammel

Yamaha TX802, TX7 og/eller FS1R købes

Indlæg af rene_harboe »

Hej folkens

Jeg er interesseret i at købe Yamaha synthesizere af typen TX802, TX7 og/eller FS1R.

Penge har jeg ikke nok af, så overvej gerne om du har en pris der kan sælge sig med varen :-D

Jeg bor i Østjylland og kan afhente i det meste af Midtjylland og ved nærmere aftale, kan hele landet også komme på tale.

Jeg håber at høre nogle gode tilbud fra jer.

Med venlig hilsen
René Harboe

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Hej René. Velkommen ombord…

Jeg er nok ikke helt klog nok til at forstå, hvad du mener med en “pris der kan sælge sig med varen”. Altså, jeg HAR fanget, at du ikke er begejstret for at skulle betale ret meget for dem :) Men har du så nogle byttevenlige ting du skal af med?

Dbh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Default avatar
rene_harboe
Medlem
Indlæg: 2
Sted: Hammel

Indlæg af rene_harboe »

Hej Nicolai.

Tak for velkomsten :-) Netop fordi jeg lige har oprettet mig her på forummet, så har jeg endnu ikke udfyldt alle rubrikkerne i min profil. Jeg drikker helt morgenfrisk nok til at vide hvad "byttevenlig" betyder :-D men jeg jeg har efterhånden mange enheder der skal videre, fordi jeg ikke længere bruger dem eller af andre årsager. Og gerne i forbindelse med en handel. Jeg regner med at opdatere min profil i løbet af i dag.

Med venlig hilsen
René Harboe

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2679
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

rene_harboe skrev: lør 13. nov 2021 09:42 Hej Nicolai.

Tak for velkomsten :-) Netop fordi jeg lige har oprettet mig her på forummet, så har jeg endnu ikke udfyldt alle rubrikkerne i min profil. Jeg drikker helt morgenfrisk nok til at vide hvad "byttevenlig" betyder :-D men jeg jeg har efterhånden mange enheder der skal videre, fordi jeg ikke længere bruger dem eller af andre årsager. Og gerne i forbindelse med en handel.
Skønt! :) Jeg har også selv et par forskellige synths og moduler stående her og der, jeg kan ikke helt huske hvor mange TX-7’ere der gemmer sig rundt omkring, det skal nok være nogle stykker, men jeg er altid nysgerrig efter hvad andre har på hylderne. Vi bor ikke så langt fra hinanden, så en kop varm gløgg og en brunkage en adventssøndag lyder som en fremragende idé - aaah, det var også min…. :)

Dbh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Nyt svar