Plug-ins

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
nkholst
Medlem
Indlæg: 223
Sted: Odense

Plug-ins

Indlæg af nkholst »

Hej derude
Hvilke plug-ins har i installeret, som bare kører Logic Pro X’s plug-ins midt over?
Tænker både brugerflade, lyd mv.?

Jeg er umildbart blevet rigtig glad for Fabfilter’s Pro-Q, som er en eq der b.la. kan isolere de frekvenser man hæver eller sænker, således man kun hører disse. Synes det er mega brugbart…

Hvad har i på maskinerne i ikke kan undvære?

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Kører ikke Logic, men her plugins jeg ikke kan leve uden: Pro q. Fabfilter Pro fabfilter Pro C.
Valhalla vintageverb. Acustica audio Jade2

Alt andet kan jeg erstatte med andet hvis jeg vil.
Når det er sagt, så kan du *sagtens* lave god musik med Stock plugins.
Sørg for at problemet er dine plugins, før du køber noget som helst. Det kunne jo være dig den var gal med (mener det ikke personligt, men jeg er selv hoppet i den fælde før).

Så køb plugins meget sparsommeligt og pres alt det du allerede har.
Det ville være mit tip.
:)

Default avatar
Peter F-J
Forum Donator
Indlæg: 187
Sted: København NV

Indlæg af Peter F-J »

Kører heller ikke Logic, men jeg er glad for Izotopes serier af plugins. Især Nectar 3 og Ozone bruger jeg meget. Det er næppe værktøjer for folk der mixer eller masterer professionelt, men for selvproducerende artister gør det godt nok tingene noget mere overskuelige. Så kan man komme længere med sin demo før man konsulterer folk der rent faktisk ved noget om musikproduktion :)

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Heller ikke LogicPro. Osse FabFilter Bundle.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Nyt svar