Download-manager ved køb af VST (Pulse Downloader)

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Download-manager ved køb af VST (Pulse Downloader)

Indlæg af mediumaevum »

Jeg har fundet et firma der sælger et instrument jeg meget gerne vil have fat i (Red Room Audio).
Men de bruger Pulse Downloader - man kan tilsyneladende ikke få RAR/ZIP filerne seperate.

Jeg er ikke tryg ved sådanne tredjeparts-apps.

Er der nogen der har erfaringer med Pulse Downloader?
https://pulsedownloader.com/

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Der er ikke "trygheds"-problemer med Pulse iflg. mine erfaringer
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

bluefonia skrev: tirs 9. nov 2021 15:06 Der er ikke "trygheds"-problemer med Pulse iflg. mine erfaringer
Ok, det er måske bare min ængstelighed for malware... Er meget påpasseligt med at installere tredjeparts-apps på min PC.

Synes hele idéen med at have forskellige apps og download-managers er åndssvag. Bare giv mig ZIP-filerne, eller lad det køre over Native-installation alene. Én app til alt Kontakt-relateret må være nok...

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Enig...
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1553
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

.. hvis det endelig er, så kan du jo bruge Windows 10's Sandbox funktion - så er det meget begrænset hvad der kan ske med din maskine. Mere info her:

https://www.howtogeek.com/399290/how-to ... test-apps/
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3656

Indlæg af mediumaevum »

De har nu tilbudt mig at de kunne fremskaffe de manuelle download-links, men de vil ikke lave support på det.
Jeg tror lige jeg skal tænke lidt over det, hvis nu der bliver bøvl med det...

Som det ser ud nu, ser programmet ud til at være malware-frit. Jeg skal bare være 100 % sikker, da jeg aldrig har hørt om det før.

Nyt svar