Duesenberg Starplayer TV Classic

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Duesenberg Starplayer TV Classic

Indlæg af bluefonia »

Jeg har sådan en til salg - (@smittefar: så er chancen der for at udvide samlingen :-D).
Den er også annonceret på DBA - her er annoncetekst og fotos:

Min samling af guitarer er blevet for stor til mit aktuelle behov, så min Dusenberg Starplayer TV Classic søger derfor et nyt hjem.
Dusenberg er kendt for sine høje kvaliteter i både håndværk, spilbarhed og lyd og behøver nok ikke nærmere beskrivelse.
Guitaren er købt ny i november 2015 hos Søvad Guitar - den danske importør - og der følger original kasse/kuffert med. Jeg er eneste ejer.
Både guitar og kasse er i mint condition, og bånd er i tiptop stand med minimalt båndslid. Der er P90 neck pickup og HB bridge pickup. Nyprisen var kr. 18.000

Kontakt mig gerne, hvis der er spørgmål - og man er naturligvis også velkommen til at komme og se/prøve guitaren.

Guitaren befinder sig på Fyn og sælges for kr. 11.200

Har også en ny original Dusenberg HB/neck-pu liggende, som kan følge med til kr. 375 ekstra.

P1020018.jpeg
P1020018.jpeg (4.36 MiB) Vist 548 gange
P1020014.jpeg
P1020014.jpeg (2.78 MiB) Vist 548 gange
P1020013.jpeg
P1020013.jpeg (2.32 MiB) Vist 548 gange
P1020012.jpeg
P1020012.jpeg (3.79 MiB) Vist 548 gange
P1020034.jpeg
P1020034.jpeg (2.81 MiB) Vist 548 gange
Senest rettet af bluefonia søn 7. nov 2021 13:56, rettet i alt 1 gang.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Indlæg: 465
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

Shit den er lækker :love:

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er pænt af dig at tænke på mig, men min Dusie er også til salg 😁
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Default avatar
Briannielsen79
Medlem
Indlæg: 371

Indlæg af Briannielsen79 »

Nice. Det er en fed spade. Jeg havde engang en Starplayer TV i mint green, som jeg solgte. Det er muligvis den eneste guitar, jeg nogensinde har fortrudt, jeg solgte. En gennemført lækker guitar.

Køb den folkens!

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Nå, så blev den sgu solgt. Skal afleveres til køber på lørdag...
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Default avatar
Briannielsen79
Medlem
Indlæg: 371

Indlæg af Briannielsen79 »

Stort tillykke med salget. Men jeg siger det bare. Det er muligvis den eneste guitar, jeg har solgt, som jeg har fortrudt og jeg spillede faktisk aldrig på den. Den var bare super nice. Så….skynd dig hellere at trække det tilbage, mens du kan 😉

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

he, he - jeg har faktisk været 2-3 år om at træffe den endelige beslutning om salg, så jeg håber beslutningen er velfunderet. Men som sagt skulle der tyndes ud i samlingen, og Duesen kan for mig ikke hamle op med denne Ibanez AM 50 fra 1981. Udover sadlerne i broen, er alt tilmed originalt. (disclamer: foto kun indsat til glæde for guitarnørder - Ibanez´en er absolut ikke til salg :-D )

IMG_1521.jpeg
IMG_1521.jpeg (2.09 MiB) Vist 383 gange
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Cool - Tillykke med salget - Folk kan da få lov at kigge på min Dusie, der stadig er til salg, men jeg håber, der kommer en og henter den i løbet af en times tid
DuesenbergCarlCarlton-2.JPG
DuesenbergCarlCarlton-2.JPG (558.33 KiB) Vist 376 gange
EDIT jep solgt
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

@smittefar: nu er der jo gået godt og vel en time - lad os da lige høre om du fik afhentet din Duesenberg?
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

yep.JPG
yep.JPG (51.61 KiB) Vist 353 gange
/Dub

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1307
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

tillykke med det, - og dubtemple, tak for lån af øjne :-)
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Ja det var lidt stealthy 🤓

Det gjorde lidt ondt, for det er en vildt flot guitar, men jeg connectede bare ikke rigtig med den. Ham der købte den derimod ... Han kunne godt nok få den til at lyde som om, de var vokset op sammen.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Nyt svar