Adblocker MacOS

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Adblocker MacOS

Indlæg af Pastorius »

Efter at have startet en helt frisk maskine op, kan jeg ikke rigtig komme på hvad jeg gjorde for at slippe for YouTube-reklamer. Den AdBlocker jeg troede jeg brugte (AdBlock +) virker ikke på YouTube, så jeg må have haft noget andet installeret også.

Gode råd?
--
Robert

Medlemsavatar
keen
Medlem
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Hvis du tilfældigvis skal forbi Argentina, så kan du tilmelde dig YouTube Premium til en meget favorabel pris og slippe for reklamerne. ;)
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

AdBlock+ (ABP) virker på Youtube hos mig.
Til gengæld har Youtube så lavet en "anordning" der gør, at en del Youtube-videoer går i sort (med en fejlmeddelelse), når man har set et stykke af videoen. Slår jeg ABP fra, så kører videoen igen - og reklamerne vælter ind :-). Ja, sådan er der så meget - men man kan betale sig fra næsten alting - som @keen siger - YouTube Premium
iMac i7 3.4Ghz 32 Gb · MacBook Air · Apollo Twin · Adam A7X · Studio One 4.5/Logic Pro X · Vintage Design M73D MKll · RNC 1773

Default avatar
petal
Forum Donator
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Jeg bruger den der hedder AdBlock og det virker umiddelbart uden problemer:

https://getadblock.com/en/

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

bluefonia skrev: fre 5. nov 2021 11:34 AdBlock+ (ABP) virker på Youtube hos mig.
Til gengæld har Youtube så lavet en "anordning" der gør, at en del Youtube-videoer går i sort (med en fejlmeddelelse), når man har set et stykke af videoen. Slår jeg ABP fra, så kører videoen igen - og reklamerne vælter ind :-). Ja, sådan er der så meget - men man kan betale sig fra næsten alting - som @keen siger - YouTube Premium
Sjovt, det var også det jeg gjorde tidligere, og så har prøvet igen, men nu virker det ikke.
--
Robert

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

petal skrev: fre 5. nov 2021 15:23 Jeg bruger den der hedder AdBlock og det virker umiddelbart uden problemer:

https://getadblock.com/en/
Den ser umiddelbart ud til at virke bedre - tak!

Jeg får ikke nogle deciderede YouTube-reklamer her, men den der kommer fra omkring 3:40 kan den ikke fange ;)
--
Robert

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Pastorius skrev: fre 5. nov 2021 15:36 ... den der kommer fra omkring 3:40 kan den ikke fange ;)
Haha, jeg elsker de få der gør noget ekstra ud af de der standard sponsor segmenter. :-D

Default avatar
petal
Forum Donator
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Sjovt :)

Medlemsavatar
Jakob Jørgensen
Medlem

Indlæg af Jakob Jørgensen »

På min MacBook bruger jeg uBlock Origin som adblocker og DuckDuckGo Privacy Essentials til at blokere trackere og andet snavs. Har ikke set en YouTube reklame på desktoppen i årevis. :-D

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

Jakob Jørgensen skrev: søn 7. nov 2021 09:52 På min MacBook bruger jeg uBlock Origin som adblocker og DuckDuckGo Privacy Essentials til at blokere trackere og andet snavs. Har ikke set en YouTube reklame på desktoppen i årevis. :-D
Det ville have relevant at prøve også, hvis den havde supporteret Safaris nyere versioner. DuckDuckGo må jeg lige kigge på.
--
Robert

Nyt svar