Plugin-Alliance tilbud m.m.

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Plugin-Alliance tilbud m.m.

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mange har afmeldt mails, men mister så det hele

Frem for at spamme med individuelle subjects tilbud og nyheder prøver jeg nu at lave en enkelt PA tråd

Måske er det en god ide, måske ikke,.. så må den bare dø ud :)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der er LIGE NU,

Ser ud til der kommer tre former for tilbud i denne ombæring
Så er nr to kode frigivet:

PMPKN2999

Use this voucher code during checkout!

Code expires October 31 - 11:59 PM PST. Previous code not valid anymore!
Senest rettet af DUBTEMPLE lør 30. okt 2021 13:11, rettet i alt 3 gange.
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

After et et par år med kedeligt dødvande syntes jeg der er lidt mere substans at hente lige PT

1. Gig Performer ,.. følges op og udvikles reelt
2. Tantra ,.. reelt spændende nyhed (multi-eff)
4. Knifonium ,.. reelt spændende nyhed (retro-tube-synth)
5. Keemun ,.. reelt spændende nyhed (real-bass-DI)
/Dub

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

Er der nogen, der kender den, der hedder LO-FI-AF?

Jeg mangler noget i den stil, men på den demo video, jeg har set, er den processerede lyd en del højere i volumen end den ikke-processerede - så det er sgi lidt svært at vurdere lyden 🤷🏼‍♂️

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

TJJ skrev: fre 29. okt 2021 14:00 Er der nogen, der kender den, der hedder LO-FI-AF?

Jeg mangler noget i den stil, men på den demo video, jeg har set, er den processerede lyd en del højere i volumen end den ikke-processerede - så det er sgi lidt svært at vurdere lyden 🤷🏼‍♂️
Hvis ikke du har set den, kan det være at denne video hjælper

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

Yes, fin gennemgang - tak @lakris :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Der er LIGE NU,

Ser ud til der kommer tre former for tilbud i denne ombæring
Så er nr to kode frigivet:

PMPKN2999

Use this voucher code during checkout!

Code expires October 31 - 11:59 PM PST. Previous code not valid anymore!
/Dub

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Er der egentlig nogen herinde der nogensinde har betalt fuld pris for deres Plugin Alliance produkter? 😅

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten B skrev: lør 30. okt 2021 13:30 Er der egentlig nogen herinde der nogensinde har betalt fuld pris for deres Plugin Alliance produkter? 😅
Ikke her :-)

Meget af det er gentagelser, eller noget skrammel IMHO, og visse af tingene leveres uden en manual SVJH,.. osv osv

Det der KAN bruges skal 90 pct ned i pris før pengene passer

Men det kommer det også :lol:

25-50 pct af de plugs jeg har fra dem er vel også gratis på den ene eller anden måde ,..
/Dub

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Ville gerne nappe API Channel strip. Men den er aldrig inkluderet i deres tilbud. Ellers synes jeg resten (undtagen de andre strips) ser kedeligt og ret ligegyldigt ud.
Men altså, man behøver jo absolut ikke købe noget bare fordi det er billigt. Man bruger det jo ikke mere af den grund.

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Der er efterhånden flere af deres ting som er års næsten alle mine mix. Deres SSL channel og Black Box og Townhouse compressor får ret meget spilletid her
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Og ikke mindst SPL Iron
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

the19thbear skrev: lør 30. okt 2021 23:00 Men altså, man behøver jo absolut ikke købe noget bare fordi det er billigt. Man bruger det jo ikke mere af den grund.
Sure, har haft et par år hvor jeg har bygget samlingen op med meget der ikke bliver brugt, og slået til på tilbud og giveaways

Dette bl.a. fordi der bliver mere tid til at rode med tingene når jeg snart trækker mig fra arbejdsmarkedet om ikke andet

Jeg er uden tvivl gået for langt i den procces, har delvis fejlkalkuleret tidsfaktoren, og der er gået lidt sport i det

At Komplete, Eventide, Studio One, samt visse kollektioner holdes opdateret giver nok mening, men meget er nok skudt forbi

Til gengæld har jeg ikke fyldt væggene med Bing og Grøndahl platter, holder en rød tråd, samt lever ultra spartansk iøvrigt

Jeg har ikke fortrudt mine køb, men skruet ned, og indført regler om f.eks. at noget nyt der tilføjes skal være "unikt"

I visse tilfælde har købene været delvis filantropiske for f.eks. at støtte en mindre udbyder, eller nogen der har givet meget bort
the19thbear skrev: lør 30. okt 2021 23:00Ellers synes jeg resten (undtagen de andre strips) ser kedeligt og ret ligegyldigt ud.

Helt enig ,..

Dog har visse af tingene fra f.eks. Wedge Force og Deskew givet en smule fornyelse på det sidste

Thorn, Knifonium, samt Lion,.. Virker umiddlebart også som noget det har sin egen fine lyd, og OK til 29 bucks, alene for presets
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Prøver lige nu at finde ud af hvorvidt Gig Performer 4 er en brugbar host til et par slavemaskiner i studiet

/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Sidste halloween kode:
SPOOKY2999

Udløber onsdag d. 3/11 morgen 8:59 dansk tid. Muligvis er det +/- en time den ene eller den anden retning (+/-, doh...), grundet dansk skifte til vintertid.
Koden kan kun bruges 1 gang.
Og koden dur ikke til følgende plugins:
AMEK EQ200, Black Box HG-2MS, Brainworx bx_console AMEK 9099, bx_console SSL 9000 J, bx_limiter TRUE PEAK, DS Audio TANTRA 2, dearVR PRO, dearVR MONITOR, Gig Performer 4, Lindell Audio 50 Series, Shadow Hills Class A, Unfiltered Audio LO-FI-AF

Nyt svar