Installation af Windows 10 Home *OEM* udgave

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Re: Installation af Windows 10 Home *OEM* udgave

Indlæg af Pastorius »

Man bliver så glad for sin Mac....
Intet virker out of the box - men nu sidder jeg og downloader drivere fra Lenovos hjemmeside, så mon ikke jeg snart kan få sluttet en ekstern skærm til.
--
Robert

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

lakris skrev: tors 18. nov 2021 20:35
Holger skrev: tors 18. nov 2021 19:34
Pastorius skrev: tors 18. nov 2021 18:17
Ok tak, vi er lige blevet skilt ud fra det gamle firma og overflyttet til et nyt. Hverken det nye eller gamle firma vil vide af min gamle lenovo arbejdsmaskine, så det er jo en billig måde at få en ny computer på, og konen er vist fint tilfreds med windows.

Jeg kan se man kan spare 100,- ved at købe en win 10 først og derefter opgradere, men for 445,- er det vist ikke bøvlet værd. Kender du billigere steder end pcmac.dk?
Jeg købte Windows 10 til 245 kr. inkl. moms hos e-nemt.

Så downloadede jeg i stedet Windows 11 og installerede det. Til Windows 11 brugte jeg min nyindkøbte Windows 10 kode, da Microsoft sagde, at det kunne man godt. Og ganske rigtigt.

Så 245 kr. for Windows 11 kan man sige.
Så det var et serial number du købte? :)
Ja, OEM serial

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Holger skrev: tors 18. nov 2021 22:55
lakris skrev: tors 18. nov 2021 20:35
Holger skrev: tors 18. nov 2021 19:34
Jeg købte Windows 10 til 245 kr. inkl. moms hos e-nemt.

Så downloadede jeg i stedet Windows 11 og installerede det. Til Windows 11 brugte jeg min nyindkøbte Windows 10 kode, da Microsoft sagde, at det kunne man godt. Og ganske rigtigt.

Så 245 kr. for Windows 11 kan man sige.
Så det var et serial number du købte? :)
Ja, OEM serial
Det kan være jeg spildte 245 kr. fremfor at spare dem. efter at have logget ind med konens Microsoft ID, siger den at den er aktiveret, med en nøgle der er tilknyttet hendes Microsoft-ID. Hm... jeg kan læse mig til at det ikke kun er windows 10 nøgler der virker med Win 11. Det gør det helt fra windows 7.
--
Robert

Nyt svar