Izotope RX9

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Izotope RX9

Indlæg af david mondrup »

RX9 er kommet: https://www.izotope.com/en/products/rx.html

Jeg har lige hurtigt tjekket lydeksemplerne med sammenligninger mellem RX8 og RX9. Det ser ud til at der er gjort et godt stykke arbejde med at få forbedret nogle ellers allerede ret velfungerende processer ret betragteligt. Vi er dog i områder af RX som jeg sjældent eller aldrig bruger, så det kan godt være jeg lige springer den her over ...
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35560
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mente ellers jeg havde lavet en tråd. Nå men godt du har gjort det, David. :-D

Så sent som i aftes blev jeg reddet af RX 5(!). Declick Discontinuity er for vild, når cpu'en spasser ud med clicks og udfald. Samtidigt kunne jeg bruge samme algo og indstillinger, til at fikse de der klikkende release-haler, der kommer af smadder-komprimering og envelope follower-styrede phasere, der lige pludselig finder ud af, at der ikke er mere signal.
Lang historie kort, en af de bedste "dyre" investeringer jeg har gjort i mange år, og jeg får nok heller ikke brug for at opdatere lige foreløbigt. Jeg har vist ikke engang tjekket hvad de har forbedret til denne version. Jeg har ikke lige råd til at blive fristet på den front.. :)

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Det er ikke så tit, jeg har brug for RX, men når jeg har brug for det, så er det fandeme vildt. Jeg har allerede sprunget otteren over, så måske bliver jeg nødt til at købe nieren 🤓
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Har snuppet Acon Restauration Suite 2.0 istedet ,.. ind til videre

20 bucks hos Plugin Alliance i går

De skulle iøvrigt kunne supplere hinanden fint
/Dub

Nyt svar