Spam i privatbeskeder

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Spam i privatbeskeder

Indlæg af Holger »

Er der flere som har modtaget denne spam som privatbesked?

Der er ingen intro, bare lige på og hårdt:
Liste over indspillede Backing musik:
Musikken er indspillet med nogle af Danmarks bedste musikere og selvfølgelig, som orkester beklædt med: Bas - Guitar - Keyboard - Trommer m.m.
Flere af indspilningerne er også med kor i meget høj kvalitet.
Ønsker man udgivelser, er jeg behjælpelig med det, da jeg jo har ophavsretten til Backing musikken og skal lave studielisterne til Gramex og indberetning til Koda.
Filerne som er i MP3 format, må ikke videre sælges og er kun til eget brug.
Filerne må kun bruges til eget brug og liveoptræden.
Du og publikum vil få en rigtig god og musikalsk oplevelse, med studieindspillet Backing musik.
Send en mail til: teddy.rune@mail.tele.dk og jeg vil sende yderligere oplysninger og med en liste over de indspillede numre.

Med venlig Hilsen
Teddy Rune
Brugeren er naturligvis udelukket med det samme, men jeg vil lige høre det er lykkedes at sende i bulk til flere herinde?

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Det er vel nærmere et udtryk for høj produktivitetsniveau og manglende sociale kompetencer og selvindsigt og ditto markedsføring.


edit: har ikke fået noget ... heller ikke en mail fra croneren.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Han må mangle jobs, han er jo værre end Kandis :puke:

Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Nogle af Danmarks bedste musikere? Er det Band In A Box?

Der er masser af lyttersegment til den genre.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg har heller ikke været så "heldig" at modtage det fantastiske tilbud i min indbakke.. høhø..
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Morten Bjørn skrev: ons 13. okt 2021 11:37 Det er vel nærmere et udtryk for høj produktivitetsniveau og manglende sociale kompetencer og selvindsigt og ditto markedsføring.
Yes, spot on.

Jeg spørger mest fordi at der trods alt er forskel om det bare er mig, der af uvisse årsager, har modtaget denne bizarre spambesked eller om den er sendt systematisk ud til flere.

Da den ikke var adresseret og det under alle omstændigheder ikke er tilladt at sende uopfordret markedsføringsmateriale, så bimlede mine alarmklokker.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Holger skrev: ons 13. okt 2021 11:27 Er der flere som har modtaget denne spam som privatbesked?
Nej, heller ikke her.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Jeg slap også
/Dub

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Også jeg er sluppet.

Der er jo masser af backingtrack på YouTube, med meget kompetente musikere .

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Hvis du hopper på, Holger så laver jeg en fangruppe med alt det merc du kan forestille dig. Badges, t-shirts, håndklæder etc.

Medlemsavatar
Zolon
Medlem
Indlæg: 49
Sted: København S

Indlæg af Zolon »

Intet modtaget.
Men sejt stadig at have en mail.tele.dk-adresse. Han hoppede tydeligvis ikke på det nymodens Opasia-halløj :-)


Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Heller ingen spam modtaget her.

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1304
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Hugo skrev: ons 13. okt 2021 11:49 Han må mangle jobs, han er jo værre end Kandis :puke:

Det er da synd, at han kun tilbyder backing tracks - han er jo også en fremragende sanger, som ville pynte på mange indspilninger - tilmed helt uden brug af autotune 8-)
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

bluefonia skrev: ons 13. okt 2021 20:12
Hugo skrev: ons 13. okt 2021 11:49 Han må mangle jobs, han er jo værre end Kandis :puke:

Det er da synd, at han kun tilbyder backing tracks - han er jo også en fremragende sanger, som ville pynte på mange indspilninger - tilmed helt uden brug af autotune 8-)
Jamen det må man da lade ham (og Kandis) de kan da synge. Men kunne de ikke finde nogle bedre tekster :wink: . Brok til side Jeg ved godt at der er masser af suppe-steg-is arrangementer der elsker den slags :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg har ikke noget problem med stilen eller udførslen (genren taget i betragtning), men jeg gider bare ikke at blive spammet - slet ikke på mit eget forummet.

Anyway, det var vist en enlig svale. Tak for svar!

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1304
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

Hugo skrev: ons 13. okt 2021 20:21
bluefonia skrev: ons 13. okt 2021 20:12
Hugo skrev: ons 13. okt 2021 11:49 Han må mangle jobs, han er jo værre end Kandis :puke:

Det er da synd, at han kun tilbyder backing tracks - han er jo også en fremragende sanger, som ville pynte på mange indspilninger - tilmed helt uden brug af autotune 8-)
Jamen det må man da lade ham (og Kandis) de kan da synge. Men kunne de ikke finde nogle bedre tekster :wink: . Brok til side Jeg ved godt at der er masser af suppe-steg-is arrangementer der elsker den slags :)
Hugo, jeg troede faktisk, at min ironi var så tydelig, at jeg ikke behøvede at tilføje en grinende smiley, men her kommer den så... :-D.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Nyt svar