Hammershus

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Re: Hammershus

Indlæg af mediumaevum »

Mods må gerne lukke denne tråd. Fremover tænker jeg, at tråden bør køre i nedenstående tråd/link. Kan indlæggene flyttes derover?

viewtopic.php?t=83193

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10825
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg kan kun se en grib... Men lyset er meget fint, så længe det passer til skyerne.

Edit: Nu har jeg lige set animationen i endnu en tråd om samme emne.. Og fuglen fungere ikke, overhovedet, vinkel og animation ser helt forkert ud.

Men lyset skal animeres, når de stråler kommer igennem skyerne bevæger skyerne sig jo, så det skal lysstrålerne også.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mågen er et sjovt dyr, så den tager lidt fokus for mig. God rays er selfølgelig pænt.

Hvis du gerne vil øge realismen lidt så tror jeg du kan prøve at tilføje lidt ‘randomness’ i form av orientering og form af vegetationen. Personligt er jeg en sucker for små detaljer, så eks. Forskellige tegn på liv som røg fra bål, flag, skrald, tønder, vogne, mennesker og hvad der ellers kunnw befinde sig sådan et sted kunne være spændende at se på. Men det er nok et stort arbejde (og absolut ikke et must, bare et foreslag).

Nyt svar