(afhentet)MOTU 896 mk3 Fw400(!) 8i+8o-lydkort

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Default avatar
sw19990
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nørrebro

(afhentet)MOTU 896 mk3 Fw400(!) 8i+8o-lydkort

Indlæg af sw19990 »

Hej, jeg vil ret gerne af med det her lydkort. Det var i sin tid dyrt, omkring 8000 kr. (5000 på thomann nu), men der er en kanal der er defekt og det er Firewire400-versionen der er et rimelig dødt format efterhånden, så man skal have forbindelsesmulighed til dette.

- Den defekte kanal er Input 1, hvor jeg mindes det bare er switchen der har fået et lidt for hårdt stød, og skal udskiftes. Det giver konstant larm, men den kan mutes eller udskiftes.
- Det fungerer også uden at være forbundet til computer, selv om det ikke giver vildt meget mening ikke at være forbundet.
- Bortgives bl.a. fordi jeg ikke helt kan stå inde for at det virker, udelukkende fordi det har været slukket i 5-10 år, i original kasse og med respekt, vel og mærke.

Står på Borgmestervangen, Nørrebro.
Senest rettet af sw19990 fre 15. okt 2021 04:44, rettet i alt 2 gange.

Medlemsavatar
chrisstoffer
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af chrisstoffer »

Hejsa!

Jeg kommer gerne forbi i næste uge og henter!

Medlemsavatar
Mr_Bigsby
Forum Donator
Indlæg: 178
Sted: Brønshøj

Indlæg af Mr_Bigsby »

Det vil jeg gerne hente. Kan hente nu hvis det er?

Default avatar
sw19990
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nørrebro

Indlæg af sw19990 »

Mr_Bigsby skrev: lør 9. okt 2021 23:30 Det vil jeg gerne hente. Kan hente nu hvis det er?
Hvad med i morgen efter kl 12? Nu er det jo lidt sent kan man sige. :) Der er forresten intet strømkabel til heller, men det er sådan et her der mangler.

Default avatar
sw19990
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nørrebro

Indlæg af sw19990 »

chrisstoffer skrev: lør 9. okt 2021 22:48 Hejsa!

Jeg kommer gerne forbi i næste uge og henter!
Havde håbet på noget ASAP, men hvis det ikke er hentet i morgen holder jeg det gerne til dig. :)

Medlemsavatar
chrisstoffer
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af chrisstoffer »

Jeg kan godt i morgen efter kl 12.
Sender dig lige en pb

Default avatar
sw19990
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nørrebro

Indlæg af sw19990 »

Lydkortet er væk nu, kan ikke huske om det er noget med at man skal skrive det, og så sletter en moderator tråden...?

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg kan se du har fundet "edit" knappen. Istedet for "kan slettes" kan du skrive "er væk/afhentet", eller hvordan du nu har lyst til at formulere det. :) Lad meget gerne den oprindelige overskrift og indholdet i posten stå.

Default avatar
sw19990
Medlem
Indlæg: 6
Sted: Nørrebro

Indlæg af sw19990 »

Christoffer I. N. skrev: tirs 12. okt 2021 03:59 Jeg kan se du har fundet "edit" knappen. Istedet for "kan slettes" kan du skrive "er væk/afhentet", eller hvordan du nu har lyst til at formulere det. :) Lad meget gerne den oprindelige overskrift og indholdet i posten stå.
gjort :)

Nyt svar