Monome Grid/Norns købes

Køb af udstyr.
Nyt svar
Default avatar
tournesol
Medlem
Indlæg: 12

Monome Grid/Norns købes

Indlæg af tournesol »

Er på udkig efter Grid/Norns i god stand.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Ren nysgærrighed, har du prøvet en? Har nemlig oprettet denne tråd:
viewtopic.php?f=2&t=83010&p=724599&hili ... ns#p724599
hvor jeg efterlyser folks holdninger til den.
Er den brugbar, eller er der for mange menuer etc, så man reelt set aldrig får lavet musik?
Hvis du ikke har lyst til at "forurene" din tråd, så kan du jo evt skrive i min tråd.
Tak:)

Default avatar
tournesol
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af tournesol »

Det er cool :-) Ja jeg har overvejet den. Der skulle være en risiko for støj interferens afhængigt af hvilken adapter, kabler osv man har. Så derfor hopper jeg nok på en "normal" Norns. Men ellers får man jo virkelig meget for pengene mht Shield.

Mht menuer, så har jeg tænkt mig at bruge den sammen med Grid for mere intuitiv interaktion - den kombo virker kæmpefed.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Ja den virker fed. Jeg er blevet mere og mere nysgerrig. Kunne også godt tænke mig en.
Har allerede en pi3+

Man kunne også gå DYI vejen og købe et PCB board (ca 80kr plus forsendelse) og så selv købe komponenter og lodde.
Men det er dog SMD komponenter og vist ikke helt let at lodde. Men heller ikke umuligt.

Med told etc bliver det nemlig lidt over 3000kr så vist jeg husker. Og det er bare for shield modellen.

Default avatar
tournesol
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af tournesol »

Er desværre bedst til kold lodninger :-) Men hvis du er ferm skulle du da gøre det.
Nu har jeg bestilt en Shield - så skal lige gi' dig en melding om kvaliteten når den kommer. De skulle ha' forbedre støjfølsomheden på den opdaterede Shield der kom her i sommers.

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Ja jeg hælder også mest til at købe en shield. Jeg skal lige ha samlet pengene først. Hvad gav du, med told/skat etc?

Default avatar
tournesol
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af tournesol »

Jeg bad dem vente med at sende den til de kan sende den med Grid også, som pt er i rest ordre. Ved ikke hvor meget det bliver ialt endnu med told og moms.

Default avatar
tournesol
Medlem
Indlæg: 12

Indlæg af tournesol »

Update: har fået en Norns Shield. Men er stadig på udkig efter en Grid. Anyone ?

Nyt svar