IK Multimedia - syvdobbelt op

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Re: IK Multimedia - syvdobbelt op

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: søn 26. sep 2021 22:09 Aner ikke om jeg får det brugt, men købte af leo007 (har købt af ham før) en Syntronik synth til 10$ og nu har jeg lige redeem'et 18 stks...

Jeg har også købt af ham nu ,.. for et tredie entry :)

Bedste transaktion nogensinde ,.. hurtig, venlig, og imødekommende

Få minutter efter havde jeg for 45 bucks hele striben af nye entryes gældende 149.99 bucks pr stk

Det var de nye varer i GB der lige skulle suppleres op på ,.. især de 4 X-gear pedals som software

Alt Amplitube 5, alt MODO, alt Syntronik, alt T-Racks, Mixbox, Lursen, B3X, Sampletron, Miroslav CE, ST4 + ekstra lyde nu i hus ,..

Rene side-gevinster det meste :thumbup:





IK-Multimedia-Amp.jpeg
IK-Multimedia-Amp.jpeg (1.56 MiB) Vist 694 gange




/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Så er der en rotte i fælden, vi er oppe på 22! :-D

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Lidt info

1. Ønskes dybere dokumentation omkring de 4 X-gear pedaler i software-form, så PM mig for en PDF

2. Hvis du har Amplitube 5 så er "Metal Collection" spild af penge da den allerede er indeholdt :( (doh)

De øvrige AT-collections fra GB bringer samlet arsenalet op på næsten AT-MAX niveau

Bemærk

3. Ud over nye hardware-entryes, og de 4 X-Gear soft-pedaler, er nedenstående produkter nu tilgængelige

Det drejer sig groft sagt om de sidste småting, udenfor collections, der hæver Amplitube 5 til MAX-niveu


Nu-Tron III

T-Rex Moller 24.99 ,..... drive

T-Rex Mudhoney 24.99,.... drive

T-Rex® Replica™ Model ,.... 24.99 delay

Nirvana 24.99 ,.... Chorus -vibrato

Pinnacle Deluxe 24.99 ,...... dist

Seek Trem 24.99

Seek Wah 24.99

Contour Wah 24.99

Power Grid 24.99 ,.... dist

Shape Shifter 24.99

ENGL E650 34.99 ,... amp G

ENGL Powerball 34.99 ,.. amp G

HiAmp 24.99 ,.... amp

V3M 34.99 ,... amp g¨G

MAZ 18 Jr. 24.99 ,... amp G

Z Wreck 24.99 ,... amp

MB 150 S 24.99 ,... amp B

JCA100H 34.99 ,... amp G

JCA20H 24.99 ,.... amp G

THD Bi-Valve 14.99 amp G

4x12 HiAmp 9.99

2x12 V3M 9.99

4. Har du købt AT5 så er det helt klart Fender Collection-1 der giver "mest ekstra", dernæst Jimi og SVX, og sidst May/Slash/Dime/Sat

(jeg har her vægtet effekt højest, da rækken af amps og kabinetter er uendelig og nok mere overlappende i praksis)

5. Hvis du køber de 4 X-gear pedaler så er vi en del der har oplevet at de ikke bliver synlige under "My Products" på main-account,
men kun i selve Custom Shop, dette er er ret røv da det jo er 4 produkter med entry i 150 øvros klassen hver, de mails med
serienummer er reelt det eneste der beviser dit ejerskab. Så anbefaler at gemme disse godt, og ved for indeværende ikke mere.
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Godmorgen ,.. så nåede vi 23 🙂
/Dub

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Og der er vi stadig, men det er fint med mig. Jeg kan simpelthen ikke finde på mere at købe hos dem! :-lol:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

K-Bee skrev: ons 13. okt 2021 15:43 Og der er vi stadig, men det er fint med mig. Jeg kan simpelthen ikke finde på mere at købe hos dem! :-lol:
Sidste step er dobbelt størrelse, altså 2000

Men den kommer vi vist også i mål med lang tid før deadline, der er fart på tælleren nu

Har 3 entryes, (200/150/59) og får måske en lille nr 4 for at få Amplitube gjort komplet jvf. listen jeg postede

Har ikke givet fuld pris for nogle af mine entryes ,.. så fint nok nok der ryger lidt spontant gøgl med i kurven ;-)

Men det meste giver mening, er nået til sådan noget som Art Deco Piano ,..

Spændende piano faktisk ,.. med et dansk islæt også:

https://www.ikmultimedia.com/products/s ... tdecopiano

Har endu ikke købt noget der er helt ved siden af, f.eks. intet med loops, som jeg VED ikke vil blive brugt

Men OK, jeg har også haft både T-Racks, Amplitube, Syntronik, samt Sampletank at "fylde på"


art.png
art.png (120.07 KiB) Vist 518 gange
Senest rettet af DUBTEMPLE ons 13. okt 2021 20:34, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Indlæg: 465
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

@Dub har du afprøvet de der Engl-simulationer i Amplitube?

e650 er den fedeste guitarforstærker, jeg har ejet.
Anede ikke, at der var lavet modeling af den, men hvis det kan lyde som den ægte vare, kunne det da godt være, at jeg skulle hoppe med på bølgen alligevel :-D

Jeg synes ikke, jeg har prøvet nogen forstærker-emulationer, der kan lyde som rør ind i fire 12’ere, men hvem ved? Den ene demo, jeg kan finde, er ikke anvendelig.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

TJJ skrev: ons 13. okt 2021 20:32 @Dub har du afprøvet de der Engl-simulationer i Amplitube?

e650 er den fedeste guitarforstærker, jeg har ejet.
Anede ikke, at der var lavet modeling af den, men hvis det kan lyde som den ægte vare, kunne det da godt være, at jeg skulle hoppe med på bølgen alligevel :-D

Jeg synes ikke, jeg har prøvet nogen forstærker-emulationer, der kan lyde som rør ind i fire 12’ere, men hvem ved? Den ene demo, jeg kan finde, er ikke anvendelig.
Nej ,.. desværre


Amplitube er helt nyt for mig, blot en ekstra bonus i det her salg, og noget jeg først gider installere i den nye PC

Fik lidt guitar-GAS, da jeg lige har fået en ny LP-kopi, spiller lejlighedsvist, og kun har et gammelt GNX2 ellers

(derudover regner jeg med at alle effekterne vil ku routes til normalt DAW-brug, i en snæver vending, om ikke andet)



Du har vel lidt tid tilbage til at prøve diverse ting af som demo, mener tingene kan prøves i Custom Shop,..

Og måske har Leo eller andre stadig lidt billige licenser liggende, (her lige købt 2 mere af ham),..

Det burde kunne gøres for en klat-skilling, alt efter hvor meget AT-stuff der ønskes, samt mulige entryes

På nettet må der være demoer, ku umiddelbart finde denne demo hvor E650 kommer 50 sekunder inde i demoen






Et par søgninger mere, som jeg ikke har tjekket ud ;-)





Senest rettet af DUBTEMPLE ons 13. okt 2021 21:54, rettet i alt 1 gang.
/Dub

Medlemsavatar
TJJ
Forum Donator
Indlæg: 465
Sted: Danmark

Indlæg af TJJ »

Cool - Guitar-GAS er altid godt :)

Jeg kunne ikke selv umiddelbart finde nogen videoer med den model hos IK, så jeg havde kun set/hørt den sidste af de tre videoer - og der var ikke meget at hente.

IK-videoen lyder umiddelbart overraskende godt, men jeg skal lige høre det på nogle ordentlige højtalere i morgen.

Mange tak for hjælpen! :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

TJJ skrev: ons 13. okt 2021 21:54 Cool - Guitar-GAS er altid godt :)

Mange tak for hjælpen! :)
Glad for at kunne hjælpe ,.. håber du får klarhed over det :-)


Tænker AT er jævnt godt og anerkendt som pro/semipro defacto inden for området

Har selv lige tilføjet E650 (35$), Powerball, og 23 andre små emner fra nævnte liste for at gøre AT 5 komplet






Status iøvrigt:

T-Racks og Syntronik m.m. også komplet, ånsvagt andet til prisen, i mål med et 2 stk 10$ serials fra Leo i går


Således nu oppe på 5 entryes, og dermed 120 gratis produkter ,.. slagets gang styres fra stort kladepapir :)

Sampletank kun opgr. på mellemste "4" niveau , men mange løse tilvalg , ST er brugbar, dog ikke min livret


Alt MODO, Mixbox, Hammond, Sampletron, Lursen, Miroslav CE, samt ARC,.. har så bare været en ekstra gave

Nyt studie på vej, 2 x MEMS mics til ARC landede sidste uge, håber at ku kalibrere dem til brug for andet også


Opdatere ikke f.eks. ARC-tråden mere gr manglende feed-back, men stadig en mic tibage til halv pris her:

https://shop.audiotronic.fr/en/ik-multi ... ystem.html ,.... (for ud over entry, kan kun softwaren vælges i GB)


Overvejer om det reelt kan betale sig at starte en tråd herinde omkring FCB1010 og lign. pedaler til Amplitube


Vi er lige ved at være i mål med 24 ,.. og det er SUPER

Venter med tilvalg af sidste 20 ting, ku jo være de smed nyt på igen, blev taget på et ben med X-pedals :)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Vi er i mål med 24 :denmark:
/Dub

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Jeg købte løs da vi var på 23. En allerhelvedes masse Syntronik synths som kører fint i Sampletank (har S4 Max allerede). Fik også lidt mærkelige mallets, noget cinematic or orchestral percussion, lidt synthwave halløj samt nogle andre jeg ikke lige husker på stående fod.
Er lidt all over the place og der var bestemt ikke nogen rød tråd i mine køb!! Men med €87 i samlet udgift (have lidt jampoint der blev brændt af) er der plads til eksperimenter og fejlkøb :lol:

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

K-Bee skrev: man 18. okt 2021 10:57 Jeg købte løs da vi var på 23. En allerhelvedes masse Syntronik synths som kører fint i Sampletank (har S4 Max allerede). Fik også lidt mærkelige mallets, noget cinematic or orchestral percussion, lidt synthwave halløj samt nogle andre jeg ikke lige husker på stående fod.
Er lidt all over the place og der var bestemt ikke nogen rød tråd i mine køb!! Men med €87 i samlet udgift (have lidt jampoint der blev brændt af) er der plads til eksperimenter og fejlkøb :lol:
Hvad syntes du generelt om SampleTank 4 ?

(droppede ved 3, men gir den en ny chance)

Og hvad syntes du on Syntronik serien ?

Uden at have prøvet Syntronik så tænker jeg
at man kan betragte serien som en skrabet udgave af V-Collection, uden dog at have en ide om præcis hvor (stor) forskellen er.

Ved heller ikke om disse to supplerer hinanden

Anyway, demoer og omtale er vist OK,

Så no-brainer når man får den nær gratis 🙂
/Dub

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Jeg synes Syntronik lyder rigtigt godt. Det er ikke så fleksibelt som V-collection, som jeg trods alt bedre kan lide, men ikke desto mindre tror jeg nu nok, Syntronik får sin plads i mine sange.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

DUBTEMPLE skrev: man 18. okt 2021 11:38
K-Bee skrev: man 18. okt 2021 10:57 Jeg købte løs da vi var på 23. En allerhelvedes masse Syntronik synths som kører fint i Sampletank (har S4 Max allerede). Fik også lidt mærkelige mallets, noget cinematic or orchestral percussion, lidt synthwave halløj samt nogle andre jeg ikke lige husker på stående fod.
Er lidt all over the place og der var bestemt ikke nogen rød tråd i mine køb!! Men med €87 i samlet udgift (have lidt jampoint der blev brændt af) er der plads til eksperimenter og fejlkøb :lol:
Hvad syntes du generelt om SampleTank 4 ?

(droppede ved 3, men gir den en ny chance)

Og hvad syntes du on Syntronik serien ?

Uden at have prøvet Syntronik så tænker jeg
at man kan betragte serien som en skrabet udgave af V-Collection, uden dog at have en ide om præcis hvor (stor) forskellen er.

Ved heller ikke om disse to supplerer hinanden

Anyway, demoer og omtale er vist OK,

Så no-brainer når man får den nær gratis 🙂
Altså Jeg har Sampletank 4 MAX og det er nok den største og mest omfattende software-workstation man kan få. Men det ER en workstation og indeholder derfor også ting jeg nok aldrig kommer til bruge. Plus en masse Midi-filer og loops. Der følger nogle fine expansions (IK kalder dem "sounds") med hvor jeg navnlig er vild med Billy Cobham trommesættet.
Men lyde og instrumenter er generelt gode, undtagen kor/vokaler. Det stinker i mine øjne.
Installationen var latterlig vanskelig da jeg i sin tid købte S4 og jeg havde en længere konversation med kundeservice fordi deres omstændelige installationsmetoder slet ikke virkede! Et utal af workarounds skulle der til , og jeg ved at IK har sat grå hår i manges hoveder pga det helt åndsvage system. Nu har de dogfået en installer og det hele fungerer lidt bedre nu

De købte syntronik synths kan loades direkte i den gratis syntronik player, men jeg har slet ikke givet dem et lyt endnu. Jeg kunne ikke få dem til at fungere i S4 selvom IK siger at de kan. S4 har mega potentiale og lyder godt men er ret så buggy.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8692
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

K-Bee skrev: ons 20. okt 2021 12:43
DUBTEMPLE skrev: man 18. okt 2021 11:38
Hvad syntes du generelt om SampleTank 4 ?

Og hvad syntes du on Syntronik serien ?
Altså Jeg har Sampletank 4 MAX og det er nok den største og mest omfattende software-workstation man kan få. Men det ER en workstation og indeholder derfor også ting jeg nok aldrig kommer til bruge. Plus en masse Midi-filer og loops. Der følger nogle fine expansions (IK kalder dem "sounds") med hvor jeg navnlig er vild med Billy Cobham trommesættet.
Men lyde og instrumenter er generelt gode, undtagen kor/vokaler. Det stinker i mine øjne.
Installationen var latterlig vanskelig da jeg i sin tid købte S4 og jeg havde en længere konversation med kundeservice fordi deres omstændelige installationsmetoder slet ikke virkede! Et utal af workarounds skulle der til , og jeg ved at IK har sat grå hår i manges hoveder pga det helt åndsvage system. Nu har de dogfået en installer og det hele fungerer lidt bedre nu

De købte syntronik synths kan loades direkte i den gratis syntronik player, men jeg har slet ikke givet dem et lyt endnu. Jeg kunne ikke få dem til at fungere i S4 selvom IK siger at de kan. S4 har mega potentiale og lyder godt men er ret så buggy.
Tak for ordene ,.. lyder som om de gamle problemer lever videre men det måske er blevet lidt bedre med ST trods alt

Købte blot normale ST ver 5 ,... samt alt hvad der var af løse lyde i udsalget ,... samt Resonator uden for udsalget

Jeg må tage kampen op på et tidspunkt ,.. ind til videre downloader jeg bare når der er lidt tid tilovers
/Dub

Nyt svar