Til musikere og andre kreative hoveder her inde

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Til musikere og andre kreative hoveder her inde

Indlæg af Mike-air »

stanlee.jpg

Medlemsavatar
mediumaevum
Medlem
Indlæg: 3653

Indlæg af mediumaevum »

Så sandt.

Hvis ikke vi har det godt, hvad er så meningen med livet? Hvis der ingen mening er med livet, hvad nytte gør da bro-konstruktioner mv.?

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

mediumaevum skrev: ons 25. aug 2021 11:27 Så sandt.

Hvis ikke vi har det godt, hvad er så meningen med livet? Hvis der ingen mening er med livet, hvad nytte gør da bro-konstruktioner mv.?
Folk ska´ da ha´ en bro at hoppe ud fra når de blir´ kede af livet :lol:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Hugo skrev: ons 25. aug 2021 12:47
mediumaevum skrev: ons 25. aug 2021 11:27 Så sandt.

Hvis ikke vi har det godt, hvad er så meningen med livet? Hvis der ingen mening er med livet, hvad nytte gør da bro-konstruktioner mv.?
Folk ska´ da ha´ en bro at hoppe ud fra når de blir´ kede af livet :lol:
Dark 😅

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator
Indlæg: 342

Indlæg af Gothi »

Tjah. Jeg er forsker, men det er kun et bi-job. Mit hovedjob er at være ypperstepræst for Tribe of Hofund. Så kan de andre forskere pleje deres ego og konkurrere med hinanden i ro og fred. Jeg vil helst bare lave musik. Og det at det er en hobby gør det bare meget friere og meningsfuldt. Ja, det bliver ikke til mere end et par hundredes play per nummer, men så er man da blevet hørt uagtet om de kan lide det eller ej. Det vigtigste er, at musikken er blevet transformeret fra det indre til det ydre, er færdig og levende, og man føler man har været kreativ og skabt noget.

Nyt svar