Små PA fronte bortgives

Ting der foræres væk.
Nyt svar
Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Små PA fronte bortgives

Indlæg af Søren Dyhr »

Jeg prøvede tidligere på foråret at få dem solgt, men det giver vist ikke rigtig mening ... Jeg har allerede sagt til David Mondrup at Engelsholm skal være velkomne til at udsøge sig nogle ting, men der så ikke sket ret meget mere?


Disse ville kunne sættes ind i diverse øvelokaler/musik undervisnings lokaler.

1) DAS 216 (2 stk) + EV ELX 118 (2 stk) - alt i alt en 2000w front pr. side incl. sub

2) Så kommer vi til en enkelt GSUB (Rog Mougales design) der indeholder 2 stk. Eigh­te­en­sound 18LW1400

3) LD-Systems V 212 SUB (2 stk) samt the box pro Achat 804 (2 stk)

4) LD Premium 115, aktive skråkasser (...som sammen med Gsub'en 2) tilsammen kan spille en gymnastiksal op)

Jeg råder over lidt forskelligt på forstærkerfronten, hvis der også skulle være behov for sådan noget?

--sd

Medlemsavatar
Mr_Bigsby
Forum Donator
Indlæg: 178
Sted: Brønshøj

Indlæg af Mr_Bigsby »

Hvis de er på Sjælland/Lolland/Falster vil jeg gerne hente dem. Lidt af det til eget brug og resten til ungernes klub.

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Ja de står lige ved Motorring 3, i Brøndbyøster ....

Medlemsavatar
Mr_Bigsby
Forum Donator
Indlæg: 178
Sted: Brønshøj

Indlæg af Mr_Bigsby »

Sender pb

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

—sd

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

God stil, Søren!

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12758
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Søren Dyhr skrev: tors 24. jun 2021 19:11 Jeg prøvede tidligere på foråret at få dem solgt, men det giver vist ikke rigtig mening ... Jeg har allerede sagt til David Mondrup at Engelsholm skal være velkomne til at udsøge sig nogle ting, men der så ikke sket ret meget mere?
Hej Søren - ser din post her, ca. 28 sekunder efter jeg har svaret dig på messenger ;-) Det tog lige lidt tid at få det vendt med kollegerne, men vi når frem til at vi ikke har brug for dem, og at de bare vil blive dyre depotfyldere/dørstoppere her på slottet. Men tusind tak for buddet, og god stil at forære dem væk!
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Søren Dyhr
Medlem
Indlæg: 3826
Sted: Rødovre

Indlæg af Søren Dyhr »

Om det er god stil, tja måske ... men, det er jo også en form for læreproces der har været i gang, at købe grej til et firma skulle jo helst afspejle reelle behov i et marked for andet end egentlig kunde-madding og så alligevel. Mange af tingene her er jo modtaget som betaling for tjenester leveret af mig, hvor venner/kunder er gået bort ... som så er handlet med boet efter den afdøde, i et markedssegment hvor det kniber gevaldigt med ordentlig betaling.

Måske er der virkelig kun forretning i egentlig kunde-madding? Som modsætningen til brug af værktøjer baseret på håndværksmæssig snilde og kunnen. Det har været svært at se forbi potentialet i værktøjerne og i stedet se den markedsmæssige relevans....

Kort og godt ... jeg gættede forkert hvor langt demokratiseringen ville gå, i dag laver jeg lydjobs med en chromebook til kr. 2000,- som jeg så tilgår en x18, x32, UI24 - bandet selv har ofte også en PA front og de førnævnte mixere.

--sd

Nyt svar