Hvor køber jeg 17U rack strips?

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
Iboga
Medlem
Indlæg: 55
Sted: Sydsjælland

Hvor køber jeg 17U rack strips?

Indlæg af Iboga »

Jeg var i gang med, at bygge et rack skab til 18 units. Havde bare glemt, at regne forsænkningen i træet med.
Så nu bliver det i stedet et 17 units rack. Problemet er bare, at man vidst ikke kan få rack strips i ulige numre?

Er min eneste løsning virkelig 18U strips og en nedstryger? Eller er der nogen der forhandler 17U strips?

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Strips?
Mener du ikke skinner?

I sidste tilfælde er nedstrygeren din ven, ligesom hos KWcases, Anker, Laurs, Tommy og alle de andre flightcase byggere.

Husk at måle ud til dine maskiner, så du ikke mangler de to sidste huller...= kendt fejl...

Go' byggelyst fra Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Men hvis du skal købe, så ring til KWcases eller Flightcases.dk - så skal dine penge ikke til Tyskland...
Husk at der er forskel på alu og stålskinner, problemer med at få rackclips til at sidde, med hudafskrabninger, negleknæk og skrig & skrål...
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
Iboga
Medlem
Indlæg: 55
Sted: Sydsjælland

Indlæg af Iboga »

Michael Østerz skrev: lør 15. maj 2021 15:57 Strips?
Mener du ikke skinner?

Husk at måle ud til dine maskiner, så du ikke mangler de to sidste huller...= kendt fejl...

Go' byggelyst fra Østerz
Tror man kalder dem strip på engelsk. Men ja, vi snakker om det samme :)

Jeg forstår ikke det sidste du skriver, med de to sidste huller? Mener du, at mange regner 2 units for lidt, eller hvad tænker du på her? 🤔

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Yeps, det handler om, du f.eks ender op med at købe en 2m rackskinne, at du sørger for at skære og montere skinnerne parallelt, over for hinanden.

Jeg ved godt at det lyder banalt og som en selvfølge, men i kampens hede og med ambitionen om, at blive hurtigt færdig usw...

Ellers, hvis du er i tvivl, ring gerne eller endnu bedre, bestil det færdigskåret, hos een af tidligere nævnte 🤗 Køb 🇩🇰 osv... kh Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
Iboga
Medlem
Indlæg: 55
Sted: Sydsjælland

Indlæg af Iboga »

Michael Østerz skrev: søn 16. maj 2021 00:01 Yeps, det handler om, du f.eks ender op med at købe en 2m rackskinne, at du sørger for at skære og montere skinnerne parallelt, over for hinanden.

Jeg ved godt at det lyder banalt og som en selvfølge, men i kampens hede og med ambitionen om, at blive hurtigt færdig usw...

Ellers, hvis du er i tvivl, ring gerne eller endnu bedre, bestil det færdigskåret, hos een af tidligere nævnte 🤗 Køb 🇩🇰 osv... kh Østerz
Tak for gode råd.
Jeg vil helt sikkert se på, om jeg kan få noget her i Danmark frem for tyskeren.

Du siger, at selvom de steder du nævner ikke reklamere for det på deres hjemmesider, så ville man maske alligevel kunne købe løse rack skinner hos dem?

Medlemsavatar
Iboga
Medlem
Indlæg: 55
Sted: Sydsjælland

Indlæg af Iboga »

Michael Østerz skrev: søn 16. maj 2021 00:01 Ellers, hvis du er i tvivl, ring gerne eller endnu bedre, bestil det færdigskåret, hos een af tidligere nævnte 🤗 Køb 🇩🇰 osv... kh Østerz
Forhandler du selv rack skinner?

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

PM sendt 🌞
Maximum bass - on ALL frequencies!

Nyt svar