Rhizomatic Plasmonic - physical modelling/subtractive synth

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Rhizomatic Plasmonic - physical modelling/subtractive synth

Indlæg af Christoffer I. N. »

Endnu en der stadig fortjener en tråd.
Har du fået prøvet den mere af, @Joachip ? Og evt. andre der har købt eller prøvet den?
https://rhizomatic.fr/



Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeps, jeg har købt den og prøvet den. Det lyder virkeligt fedt, og det er nice at de 8 mest vigtige parametre i hver preset er automatisk assignet til de samme 8 CC controllere, så jeg altid lige kan nå dem med min AN1x, hvis 8 drejeknapper jeg har assignet til at passe til. Desværre opfører parametrene ret underligt i forhold til musen, hvilket jeg også har nævnt for udvikleren.

Og så er der problemer med nogle bestemte drop-down menuer hvis man kører den i en wrapper, hvis man benytter en 32 bit host. Det er dog en fejl i Juce frameworket og ikke en fejl i Plasmonic.

Men alt i alt så minder den lidt om Sculpture i Logic, men der er meget mere "hul igennem" og punch i lyden. Så jeg er glad for den.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Nu den oprindelige tråd døde med servercrash, så er der ingen prishistorik i denne tråd. Jeg mindes dog at introtilbudet var 33%. Ligesom tilbudet til black friday 2022 er.

Nyt svar