Problemer ifm gendannelse af Lydmaskinen (April 2021)

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Problemer ifm gendannelse af Lydmaskinen (April 2021)

Indlæg af Hippo »

Problemer ifm. det gendannede lydmaskinen.dk kan rapporteres her.

Ting som vi allerede ved:

- Uploadede filer / attachments mellem ca. 23/8 - 1/9 findes ikke. Dette er fordi filer og databasen med indhold er gendannet fra forskellige backups. Der er desværre ikke noget at gøre ved dette issue.
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ikke et problem relateret til restoren, men et luksusproblem i form af at en del har doneret i de seneste dage.

Jeg regner med at trimme donatorlisten i sidebaren ned til de seneste 8 eller 5 på et tidspunkt.

Da man ikke kan/bør scrolle sidebaren, så bliver listen croppet uskønt lige nu på alm. 1920 x 1080 skærme.

Medlemsavatar
Hippo
Synth-hvisker
Indlæg: 1549
Sted: FishCorp

Indlæg af Hippo »

Holger skrev: man 12. apr 2021 10:52 Ikke et problem relateret til restoren, men et luksusproblem i form af at en del har doneret i de seneste dage.

Jeg regner med at trimme donatorlisten i sidebaren ned til de seneste 8 eller 5 på et tidspunkt.

Da man ikke kan/bør scrolle sidebaren, så bliver listen croppet uskønt lige nu på alm. 1920 x 1080 skærme.
Hmm - det kan jeg godt se. Lad os lige koge over en elegant løsning - synes det er god stil at highlighte de folk som støtter <3
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Når tingene har normaliseret sig, så tror jeg de seneste 5 er fint.

Alle som oplyser deres medlemsnavn får donator-rank, så den kunne jeg liste til i bunden, hvis man kunne lave et direkte link?

Simpel løsning på papiret, men kræver måske et phpBB mod...

@Hippo , måske hacket ud af det her måske
memberlist.php?sk=m&sd=d&start=8

Kan ikke fjerne de efterfølgende ranks, men er lykkes med at vise donatorer fra starten ved sortering+startpunkt.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Holger skrev: man 12. apr 2021 12:04 Når tingene har normaliseret sig, så tror jeg de seneste 5 er fint.

Alle som oplyser deres medlemsnavn får donator-rank, så den kunne jeg liste til i bunden, hvis man kunne lave et direkte link?

Simpel løsning på papiret, men kræver måske et phpBB mod...

@Hippo , måske hacket ud af det her måske
memberlist.php?sk=m&sd=d&start=8

Kan ikke fjerne de efterfølgende ranks, men er lykkes med at vise donatorer fra starten ved sortering+startpunkt.
Det vigtigste er vel at vise at der faktisk er nogen der bidrager lidt til sidens drift - af pædagogiske årsager - og der er lidt bevægelse i det. Jeg tænker ikke det betyder alverden for os om folk kan se vi har doneret som individuelle individer, men det er altid rart at høre det er værdsat, og det er du under alle omstændighed god til at nævne.
--
Robert

Nyt svar