int3rw3bz l0lz v3 😂😁😋

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Re: int3rw3bz l0lz v3 😂😁😋

Indlæg af Pastorius »

--
Robert

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Pastorius skrev: man 6. dec 2021 09:58
...og så går det først nu op for mig de har lavet en hel del sammen. Tænker jeg har ramt et sted, hvor jeg kan mødes med den 16-årige om noget musik vi begge synes om (selvom han sikkert synes det er lidt for pænt).
--
Robert

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Indlæg: 6610
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »



Aliens are here!

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

LOL

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

f*cking græsklipper 😁



/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

:dollargrin:


aaa.jpg
aaa.jpg (37.07 KiB) Vist 666 gange
/Dub

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Skærmbillede 2021-12-08 kl. 18.59.46.png
Skærmbillede 2021-12-08 kl. 18.59.46.png (296.69 KiB) Vist 651 gange
--
Robert

Default avatar
petal
Forum Donator
Indlæg: 456
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »


Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Til jer der får børn på tidlig juleferie, og ikke er helt tilfredse med skolen fjernundervisning (tråd):

--
Robert

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Vi har tilmeldt vores børn nødpasning. Ikke fordi vi ikke i teorien kunne arbejde hjemme, men vi har begge vildt meget det skal afsluttes op til jul, og erfaringen fra foråret er bare, at effektiv arbejdsdag er uforenelig med hjemmeskoling af små børn.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Smittefar skrev: fre 10. dec 2021 13:18 Vi har tilmeldt vores børn nødpasning. Ikke fordi vi ikke i teorien kunne arbejde hjemme, men vi har begge vildt meget det skal afsluttes op til jul, og erfaringen fra foråret er bare, at effektiv arbejdsdag er uforenelig med hjemmeskoling af små børn.
Det kan jeg sagtens følge jer i. Her skal junior være hjemme fra efterskole en uges tid, men selv hvis det bare er konen der arbejder hjemmefra, kan jeg have svært ved at koncentrere mig. Hun har en eller anden idé om at jeg bare sidder og leger, når jeg sidder foran computeren, og så har hun en tendens til at gå og pludre/tænke højt, og hver gang hun siger noget (ude i køkkenent fx) prøver jeg at høre hvad hun siger, og får brudt min koncentration. Lykkes det mig endelig at ignorere hende, går der ikke længe før der kommer et surt: "Hvorfor svarer du ikke!".
--
Robert

Medlemsavatar
kraen
Medlem
Indlæg: 371
Sted: Hjerm

Indlæg af kraen »

Pastorius skrev: fre 10. dec 2021 09:49 Til jer der får børn på tidlig juleferie, og ikke er helt tilfredse med skolen fjernundervisning (tråd):

Synes simpelthen det er at røvrende børnene at kalde det tidlig juleferie. Jo, jo, vi skal da nok finde på et eller andet at lave med dem, men elevernes motivation for 2-3 dages almindeligt skema online er helt væk.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

kraen skrev: fre 10. dec 2021 15:29
Pastorius skrev: fre 10. dec 2021 09:49 Til jer der får børn på tidlig juleferie, og ikke er helt tilfredse med skolen fjernundervisning (tråd):

Synes simpelthen det er at røvrende børnene at kalde det tidlig juleferie. Jo, jo, vi skal da nok finde på et eller andet at lave med dem, men elevernes motivation for 2-3 dages almindeligt skema online er helt væk.
...og jeg synes at 2-3 dage ekstra i hver ende er en forholdsvis lille pris at betale, hvis vi kan nøjes med det. Hvis vi skal gennem mere nedlukning end det, så er det er ikke kun børnenes mentale sundhed jeg er bekymret for. Så tror jeg sgu også der noget noget i stykker i knolden på mig.
--
Robert

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

covidtest.png
covidtest.png (1.05 MiB) Vist 581 gange
--
Robert

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Pastorius skrev: fre 10. dec 2021 15:12
Smittefar skrev: fre 10. dec 2021 13:18 Vi har tilmeldt vores børn nødpasning. Ikke fordi vi ikke i teorien kunne arbejde hjemme, men vi har begge vildt meget det skal afsluttes op til jul, og erfaringen fra foråret er bare, at effektiv arbejdsdag er uforenelig med hjemmeskoling af små børn.
Det kan jeg sagtens følge jer i. Her skal junior være hjemme fra efterskole en uges tid, men selv hvis det bare er konen der arbejder hjemmefra, kan jeg have svært ved at koncentrere mig. Hun har en eller anden idé om at jeg bare sidder og leger, når jeg sidder foran computeren, og så har hun en tendens til at gå og pludre/tænke højt, og hver gang hun siger noget (ude i køkkenent fx) prøver jeg at høre hvad hun siger, og får brudt min koncentration. Lykkes det mig endelig at ignorere hende, går der ikke længe før der kommer et surt: "Hvorfor svarer du ikke!".
Yes - Det er exactly right :)
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

/Dub

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

"I feel good" er åbenbart blevet en ting på tiktok:

--
Robert

Medlemsavatar
kraen
Medlem
Indlæg: 371
Sted: Hjerm

Indlæg af kraen »

Pastorius skrev: fre 10. dec 2021 16:26
kraen skrev: fre 10. dec 2021 15:29
Pastorius skrev: fre 10. dec 2021 09:49 Til jer der får børn på tidlig juleferie, og ikke er helt tilfredse med skolen fjernundervisning (tråd):

Synes simpelthen det er at røvrende børnene at kalde det tidlig juleferie. Jo, jo, vi skal da nok finde på et eller andet at lave med dem, men elevernes motivation for 2-3 dages almindeligt skema online er helt væk.
...og jeg synes at 2-3 dage ekstra i hver ende er en forholdsvis lille pris at betale, hvis vi kan nøjes med det. Hvis vi skal gennem mere nedlukning end det, så er det er ikke kun børnenes mentale sundhed jeg er bekymret for. Så tror jeg sgu også der noget noget i stykker i knolden på mig.
Jeg er ikke uenig med dig - men så skulle "børnenes" statsminister have kaldt det hjemmeundervisning og ikke juleferie. Hvis hun havde kaldt det hjemmeundervisning havde børnenes motivation måske været lidt højere.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Lidt til matematiknørderne:
--
Robert

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Made me smile
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10824
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Fandt denne på nettet:
alien.jpg
alien.jpg (51.65 KiB) Vist 480 gange
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Hald skrev: tirs 14. dec 2021 11:00 Fandt denne på nettet:

Billede
Gad vide om chestbursteren kommer ud på kane, eller har nissehue på?

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

--
Robert

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Indlæg: 2677
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

44415258-7A0B-4E1A-B837-C0C325E28252.jpeg
44415258-7A0B-4E1A-B837-C0C325E28252.jpeg (115.42 KiB) Vist 448 gange
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »


Nyt svar