Aktie-tråden

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Re: Aktie-tråden

Indlæg af K-Bee »

Meget tankevækkende! Interessant at et såkaldt junior board klarer sig bedre end garvede investorer. Godt gået :)

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

K-Bee skrev: man 3. okt 2022 09:48 Meget tankevækkende! Interessant at et såkaldt junior board klarer sig bedre end garvede investorer. Godt gået :)
Horisonten er alt for kort til at det giver mening at sammenligne. Kig på hvordan det er gået efter en bakke og en dal i c25, hvis man vil vide hvem der er bedst over tid. fx fem år tilbage. Det ville også være interessant at se et par af index'ene til sammenligning.
--
Robert

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

K-Bee skrev: man 3. okt 2022 09:48 Meget tankevækkende! Interessant at et såkaldt junior board klarer sig bedre end garvede investorer. Godt gået :)
Tja. Hvis de ikke har overskud, havde de, nu, klaret sig bedre hvis de havde set stemningen og minimeret deres portefølje. Man kunne så købe igen når man ser Tyskland spytte milliarder i industrien.
Man kan spørge sig selv.- Hvorfor skaber det øjeblikkelig fremgang når Tyskland spytter penge ud til arbejdspladser og virksomheder ?
Men en negativ stemning når GB varsler lettelser af selskabsskatten og skattelettelser i toppen ?

Tror finansverdenen ikke selv på dynamikken ved selskabsskat lettelser og skattelettelser i toppen ?

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Pastorius skrev: tirs 4. okt 2022 08:09
K-Bee skrev: man 3. okt 2022 09:48 Meget tankevækkende! Interessant at et såkaldt junior board klarer sig bedre end garvede investorer. Godt gået :)
Horisonten er alt for kort til at det giver mening at sammenligne. Kig på hvordan det er gået efter en bakke og en dal i c25, hvis man vil vide hvem der er bedst over tid. fx fem år tilbage. Det ville også være interessant at se et par af index'ene til sammenligning.
Jeg kiggede kun overfladisk og analyserede ikke nærmere. Jeg tænker ikke man kan kan kigge fem år tilbage da da junior boardet blev stiftet i 2021, Samtidig må man skønne at dets medlemmer ikke har så lange investorkarrierer uden for dette board da i er i aldersgruppen 18-25 år.

At man så kunne have dannet et board tidligere, er så en anden historie. Særligt under Corona kunne det være interessant at se hvordan et givet junior board ville have klaret sig i forhold til de garvede investorer.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

K-Bee skrev: tirs 4. okt 2022 11:18
Pastorius skrev: tirs 4. okt 2022 08:09
K-Bee skrev: man 3. okt 2022 09:48 Meget tankevækkende! Interessant at et såkaldt junior board klarer sig bedre end garvede investorer. Godt gået :)
Horisonten er alt for kort til at det giver mening at sammenligne. Kig på hvordan det er gået efter en bakke og en dal i c25, hvis man vil vide hvem der er bedst over tid. fx fem år tilbage. Det ville også være interessant at se et par af index'ene til sammenligning.
Jeg kiggede kun overfladisk og analyserede ikke nærmere. Jeg tænker ikke man kan kan kigge fem år tilbage da da junior boardet blev stiftet i 2021, Samtidig må man skønne at dets medlemmer ikke har så lange investorkarrierer uden for dette board da i er i aldersgruppen 18-25 år.

At man så kunne have dannet et board tidligere, er så en anden historie. Særligt under Corona kunne det være interessant at se hvordan et givet junior board ville have klaret sig i forhold til de garvede investorer.
Nej, det var mere en generel betragtning. Juniorboardet er ikke noget godt sammenligningsgrundlag. Man kunne forestille sig at unge mennesker var lidt mere risikovillige, og så skal der ikke ret meget held/uheld til at vende billedet på en kort periode. Jeg har også slået alle de profesionelle i samme periode, men jeg bilder mig ikke ind at jeg over tid er dygtigere end dem.

Rettelse: jeg har ikke slået Lau Svendsen i år, men de andre har jeg.
Sidste år slog jeg dem, markedet og mine pensionskasser stort.
--
Robert

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Jeg købte for 5k eth/btc.
wish me luck - om fem år.....

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Er der nogle her i forummet der handler i certificater. (Short) ? Jeg kender ikke alle betegnelserne på de tilbud der er.
På nuværende tidspunkt vil jeg ikke handle gearede aktier. Det ville kræve et stort engagement`. Og det er sandsynligvis kun proffessionelle investorer og folk som arbejder mede det der kan lave overskud.
Men jeg ser muligheder i en , måske, nær fremtid. Altså recession.
Jeg er ved at skifte til eToro.

Jeg overvejer at investere i Britiske pund. Men det er måske lidt tidligt.

Ellers holder jeg først og fremmest øje med rentestigninger. Der forårsager kursfald og med hjælpepakker, der efter min bedste overbevisning holder valutaer og kurser oppe.

Og så er der jo optræk til handelskrig mellem EU og USA. Jeg har svært ved at se EU som vinder, med de problemer i Sydhavet og splittelse mellem EU og USA. Ser jeg for mig USA trække moms og afgift kortet.- Set på den måde at EU og Danmark lægger moms på varer fra USA og en endeløs lang række af afgifter på alt fra olie, benzin , biler, sprut, smøger og meget andet.
Hvor USA ikke har et afgift system i samme omfang.
Og afgifter vender altid den tunge ende ned.
Det tror jeg vil medføre protester.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Kimex skrev: lør 11. feb 2023 21:07 Er der nogle her i forummet der handler i certificater. (Short) ? Jeg kender ikke alle betegnelserne på de tilbud der er.
På nuværende tidspunkt vil jeg ikke handle gearede aktier. Det ville kræve et stort engagement`. Og det er sandsynligvis kun proffessionelle investorer og folk som arbejder mede det der kan lave overskud.
Men jeg ser muligheder i en , måske, nær fremtid. Altså recession.
Jeg er ved at skifte til eToro.

Jeg overvejer at investere i Britiske pund. Men det er måske lidt tidligt.

Ellers holder jeg først og fremmest øje med rentestigninger. Der forårsager kursfald og med hjælpepakker, der efter min bedste overbevisning holder valutaer og kurser oppe.

Og så er der jo optræk til handelskrig mellem EU og USA. Jeg har svært ved at se EU som vinder, med de problemer i Sydhavet og splittelse mellem EU og USA. Ser jeg for mig USA trække moms og afgift kortet.- Set på den måde at EU og Danmark lægger moms på varer fra USA og en endeløs lang række af afgifter på alt fra olie, benzin , biler, sprut, smøger og meget andet.
Hvor USA ikke har et afgift system i samme omfang.
Og afgifter vender altid den tunge ende ned.
Det tror jeg vil medføre protester.
Det (short) holder jeg mig helt bevidst fra. Det er for kompliceret i praksis for mig.
--
Robert

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Givet den globale situation, har jeg smidt noget af min opsparing over i Equinor aktier.

Fordi jeg ikke tror russerne kommer til at sælge gas i Europa lige med det første, er jeg langsigtet inde i den aktie nu. Den giver svjv også udbytte. Wish me luck.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mike-air skrev: søn 12. feb 2023 09:15 Givet den globale situation, har jeg smidt noget af min opsparing over i Equinor aktier.

Fordi jeg ikke tror russerne kommer til at sælge gas i Europa lige med det første, er jeg langsigtet inde i den aktie nu. Den giver svjv også udbytte. Wish me luck.
Masser af god data og artikler på Yahoo:

https://finance.yahoo.com/quote/EQNR?p= ... c=fin-srch

Tror det seneste lille hop må skyldes fundet ved "Troll Field"


equinor.jpg
equinor.jpg (209.92 KiB) Vist 1373 gange

Overvejer selv lidt Rheinmetall AG ,.. eller måske lignende

https://finance.yahoo.com/quote/rhm.de/

Selv om behovet for flere våben ER indregnet i kursen ,.. så tror jeg behovet blir større og mere langvarigt end antaget

Lige nu har jeg kun lidt Cameco og Alphabet, (google),..

Ellers vedbliver jeg stort set i kontant, til 4 pct i rente på ca halvdelen, og resten stående parat hvis der kommer et kollaps

Jeg tror IKKE bunden er nået generelt, selv om der er lidt bear-rally undervejs ned, krigen vil også intensivere og vedblive
/Dub

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Mike-air skrev: søn 12. feb 2023 09:15 Givet den globale situation, har jeg smidt noget af min opsparing over i Equinor aktier.

Fordi jeg ikke tror russerne kommer til at sælge gas i Europa lige med det første, er jeg langsigtet inde i den aktie nu. Den giver svjv også udbytte. Wish me luck.
Der har jeg også.
Good luck

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Jeg har lige lukket min første handel på Etoro. Jeg købte GBP for USA $. Jeg købte af to omgange. Den første købte jeg d. 13-3. Den anden købte jeg i går. Den første lukkede jeg i formiddags og den anden har jeg lukket her i de tidlige morgentimer. Den første startede med at stige, da dolleren dykkede. Den var oppe omkring 25 % plus. Jeg lukkede den ved ca 5-6 % plus.
Den anden lukkede jeg ved 23% Plus . Ca. Men her var dolleren faldet meget lidt i forhold til pundet. Men jeg handlede med cfd. Altså gearede positioner. Og ved nummer to havde jeg sat den til max gearing- 10x, er det illustret som. Måske derfor gav den forholdsvis mere udbytte.

Men jeg undrer mig over. - cfd har jeg altid betragted som korte positioner ( short ), men jeg har jo satset på at pund vil stige i forhold til $ og købt pund for $. Det kaldes lange positioner. Og alligevel kan jeg handle med gearing. Det skal jeg studere nærmere.

Da jeg købte disse pund var det tænkt som en mere langsigtet investering. Men det faldt sammen med at Silikon Valley Bank krakkede. Men ved investering nr. to havde det ikke den store betydning, for der var pund og doller jævnet ud. jeg vil tro det var den høje gearing, men det kunne jo også været gået den anden vej.

Og jeg skal nævne at jeg kun investerede 2x100 $. Jeg er først ved at lære dette og prøver mig forsigtigt frem. Og der er en stop loose ved ca 50 % tab. Fordi jeg, ikke, opfylder betingelserne som professionel investor .
Men forestil jeg det var en million kr. Så ville der have været et overskud på 23-24 % på ca. et døgn. Endda højere, hvis jeg havde købt den første investering med 10x gearing. Måske 50-60-70 %. Men så vaks er jeg ikke endnu.

Det er sgu noget andet end at fedte med sit lille portefølje i Nordea.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Kimex skrev: fre 17. mar 2023 05:29 Jeg har lige lukket min første handel på Etoro. Jeg købte GBP for USA $. Jeg købte af to omgange. Den første købte jeg d. 13-3. Den anden købte jeg i går. Den første lukkede jeg i formiddags og den anden har jeg lukket her i de tidlige morgentimer. Den første startede med at stige, da dolleren dykkede. Den var oppe omkring 25 % plus. Jeg lukkede den ved ca 5-6 % plus.
Den anden lukkede jeg ved 23% Plus . Ca. Men her var dolleren faldet meget lidt i forhold til pundet. Men jeg handlede med cfd. Altså gearede positioner. Og ved nummer to havde jeg sat den til max gearing- 10x, er det illustret som. Måske derfor gav den forholdsvis mere udbytte.

Men jeg undrer mig over. - cfd har jeg altid betragted som korte positioner ( short ), men jeg har jo satset på at pund vil stige i forhold til $ og købt pund for $. Det kaldes lange positioner. Og alligevel kan jeg handle med gearing. Det skal jeg studere nærmere.

Da jeg købte disse pund var det tænkt som en mere langsigtet investering. Men det faldt sammen med at Silikon Valley Bank krakkede. Men ved investering nr. to havde det ikke den store betydning, for der var pund og doller jævnet ud. jeg vil tro det var den høje gearing, men det kunne jo også været gået den anden vej.

Og jeg skal nævne at jeg kun investerede 2x100 $. Jeg er først ved at lære dette og prøver mig forsigtigt frem. Og der er en stop loose ved ca 50 % tab. Fordi jeg, ikke, opfylder betingelserne som professionel investor .
Men forestil jeg det var en million kr. Så ville der have været et overskud på 23-24 % på ca. et døgn. Endda højere, hvis jeg havde købt den første investering med 10x gearing. Måske 50-60-70 %. Men så vaks er jeg ikke endnu.

Det er sgu noget andet end at fedte med sit lille portefølje i Nordea.
Hvis jeg har forstået gearing korrekt, så kan du risikere at 1000$ når du handler for 100 - korrekt?
Samtidig betaler man vist et gebyr for produktet, ikke? Derfor er min formodning at man skal ramme kortsigtede svingninger, for at få et udbytte.

Jeg kiggede kort på det for nogle år siden, men opgav fordi jeg synes det var for komplext. Jeg kører stadig min 300.000 kr's pulje uden forandringer, og er stadig ca 40% oppe.
--
Robert

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Hvis jeg har forstået gearing korrekt, så kan du risikere at 1000$ når du handler for 100 - korrekt?
Måske for proffessionelle storinvestorer. Men de betingelser jeg bliver tilbudt kan jeg højst miste investeringen. Ellers er der en stop loos, som for mit vedkommende ligger på 50 % Og jeg kan max have et overskud på 100 %, eller 50 %. Det er op til de betingelser man aftaler med den som udsteder lånet. I det her tilfælde etoro. Jeg har ikke samme betingelser som newbe-investor som for en stor-investor. Der er begrænsninger, sandsynligvis for ens egen skyld.

Jeg skulle godkendes ved en prøve, Men jeg tror ikke den er svær.

Jeg har lige prøvet med Barrick Gold. jeg venter stadig på godkendelse. Egentligt har jeg tænkt mig at tilføje den til mit Nordea portefølje, som en langsigtet investering.

Jeg vil vente til sidst på dagen , da der er en lille nedgang i øjeblikket. Og aktien må gerne blive billigere.

Jeg ser for mig , at med disse bankkriser der er opstået . Kan være positivt for guld.

Silicon bank havde lavet nogle fejlslagne investeringer. De reagerer på den måde, at de udsteder flere aktier. De indskyder ikke flere penge i de nuværende, de forøger antallet af aktier i selskabet. Det betyder at deres aktier falder, da der er flere om at dele selskabets værdi.
var det et andet selskab der gjorde det, ville man måske tænke.- Ok. En mindre nedgang.- jeg tror stadig på det. Men når en investeringsselskab gør det. Så mister aktionærerne tilliden. Resultatet var ihvertfald at aktionærerne stod i kø for at sælge.

Så jeg overvejer om guld kan være værd at overveje.

Folk stod i kø for at sælge.

Når sådan noget sker er man nødt til at tære på fedtreserven, og udstede hjælpepakker for at genoprette ballance og tillid.
Jeg er langt fra sikker på at guld aktie , for øjeblikket, til cfd, men jeg er ved at lære.
Og jeg er ikke sikker på at de vil godkende betingelserne for en begynder investor.
Men så får jeg jo testet grænserne der er for mig.

Det gør det ´det hele værd. Og det er kun 150 $

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Handel godkendt
Skærmbillede (3).png
Skærmbillede (3).png (762.93 KiB) Vist 1307 gange
Her kan i se betingelserne.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Kimex skrev: fre 17. mar 2023 15:14
Hvis jeg har forstået gearing korrekt, så kan du risikere at 1000$ når du handler for 100 - korrekt?
Måske for proffessionelle storinvestorer. Men de betingelser jeg bliver tilbudt kan jeg højst miste investeringen. Ellers er der en stop loos, som for mit vedkommende ligger på 50 % Og jeg kan max have et overskud på 100 %, eller 50 %. Det er op til de betingelser man aftaler med den som udsteder lånet. I det her tilfælde etoro. Jeg har ikke samme betingelser som newbe-investor som for en stor-investor. Der er begrænsninger, sandsynligvis for ens egen skyld.

Jeg skulle godkendes ved en prøve, Men jeg tror ikke den er svær.

Jeg har lige prøvet med Barrick Gold. jeg venter stadig på godkendelse. Egentligt har jeg tænkt mig at tilføje den til mit Nordea portefølje, som en langsigtet investering.

Jeg vil vente til sidst på dagen , da der er en lille nedgang i øjeblikket. Og aktien må gerne blive billigere.

Jeg ser for mig , at med disse bankkriser der er opstået . Kan være positivt for guld.

Silicon bank havde lavet nogle fejlslagne investeringer. De reagerer på den måde, at de udsteder flere aktier. De indskyder ikke flere penge i de nuværende, de forøger antallet af aktier i selskabet. Det betyder at deres aktier falder, da der er flere om at dele selskabets værdi.
var det et andet selskab der gjorde det, ville man måske tænke.- Ok. En mindre nedgang.- jeg tror stadig på det. Men når en investeringsselskab gør det. Så mister aktionærerne tilliden. Resultatet var ihvertfald at aktionærerne stod i kø for at sælge.

Så jeg overvejer om guld kan være værd at overveje.

Folk stod i kø for at sælge.

Når sådan noget sker er man nødt til at tære på fedtreserven, og udstede hjælpepakker for at genoprette ballance og tillid.
Jeg er langt fra sikker på at guld aktie , for øjeblikket, til cfd, men jeg er ved at lære.
Og jeg er ikke sikker på at de vil godkende betingelserne for en begynder investor.
Men så får jeg jo testet grænserne der er for mig.

Det gør det ´det hele værd. Og det er kun 150 $
Ok, tak for forklaring.

Prøven er vel tilsvarende det man skal igennem når man (første gang?) oprettet et depot hos sin bank. Jeg tænker det er krav fra finanstilsynet, eller lovgivning. De prøver kan kun sortere de allermest uvidende fra.

Jeg tror folk i høj grad overvurderer bankkriserne. Den har ikke bund i så meget, og der er masser af penge i samfundet, så en egentlig likviditetskrise findes heller ikke, men aktierne skal ned på et tidspunkt. Jeg tror først det sker, når beskæftigelsen falder og mellemklassen ikke længere kan betale terminerne. Indtil videre er mit indtryk at krisen kun har ramt dem, der i forvejen var nederst i hierarkiet og havde det hårdt nok i forvejen.
--
Robert

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Prøven er vel tilsvarende det man skal igennem når man (første gang?) oprettet et depot hos sin bank. Jeg tænker det er krav fra finanstilsynet, eller lovgivning. De prøver kan kun sortere de allermest uvidende fra.
Det har du muligvis ret i. Jeg husker ,nu, ikke nogen test da jeg oprettede en handelskonto i Nordea.

Det er også alvorligt i sig selv, hvis folk "tror" situationen er mere kritisk end den i virkeligheden er.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Husk!! Der er gavebod hos Mærsk i dag 29/3-2023.
Aktien falder over 25% da der betales udbytte til de der allerede ejer aktier i selskabet. Det er dog en rigtig god dag for nye aktionærer at købe op.
Jeg havde i forvejen men vælger at købe 4 mere for en del af mit udbytte :-). Udbyttet udbetales fredag.

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Jeg har leget på børsen i dag :-D
Fik solgt mine aktier i RCI Hospitality med lidt overskud. Har købt op i Chevron som jeg længe har haft et godt øje til. Jeg brugte også en slat på
Pod Point Group Holdings som laver laderstandere - altså en grøn aktie som spås en stor fremtid på det engelske marked, og allerede er steget ret meget.

Jeg er projektansat og om ca. halvanden måned udløber min stilling og jeg ryger på dagpenge. Da det er umuligt at få et nyt job når man er halvtreds (har forsøgt), er min plan virkelig at sætte mig ordentligt ind i daytrading. Forhåbentlig (ja, jeg ved godt det er urealistisk) kan jeg komme til at bruge det som min primære indtægtskilde og dermed forlade dagpengesystemet (og arbejdsmarkedet generelt) når jobcenteret begynder at være usle og tale ned til mig. Min portefølje er syvcifret så jeg har lidt at rutte rundt med, trods alt.
Det bliver en vild tid! :shock: :lol:

Medlemsavatar
K-Bee
Medlem
Indlæg: 840
Sted: Kbh

Indlæg af K-Bee »

Noget nyt fra Lydmaskinens aktionærer? Eller er I alle stoppet med den slags? :lol:

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

K-Bee skrev: ons 16. aug 2023 10:05 Noget nyt fra Lydmaskinens aktionærer? Eller er I alle stoppet med den slags? :lol:
Har stadig de samme fem aktier. Stadig med ca 50% afkast siden starten af 2020. Med store udsving mellem de enkelte aktier.

Moderna der har været oppe med 400% ift købspris er pt under købspris. Ørsted er mere end halveret til omkring 40% af købspris.
Til gengæld er der rigtig gode afkast på Apple og Novo.
--
Robert

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

IMG_1353.png
IMG_1353.png (246.1 KiB) Vist 931 gange
Grøn er c25 og blå er min portefølje. Jeg har slået markedet ret grundigt, men det er udelukkende fordi jeg har ramt et par superaktier, og ikke spreder min risiko.
--
Robert

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2985
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Er det kun mine aktier, der generelt har steget godt her de sidste par måneder?

(Jeg har en bred vifte af aktier spredt vidt og bredt over alle mulige forskellige kategorier...)

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Slowly indhenter jeg mit ATH peak som var september 2022, to-tre måneder til uden fald og samme momentum, så har det været værd, at vente på, med iskold mave og styren udenom brandudsalg.

Men jeg overvejer, at skifte nogle B-aktier jeg har (ca 140K) ud til mere "tidssvarende" aktier, og her kommer min modvilje frem i dagen:

Aktier i oprustningsindustrien, f.eks BAE systems, Lockheed eller Rheinmetall - er man en gammel dobbeltmoralsk krigspacifist eller er man en kynisk investor - hvad siger monopolet?

Jeg kunne jo kyle lidt mere efter Vestas eller en bank men hvis der nu var een eller anden drone eller radar kommende unicorn som jeg ikke havde hørt om, så fyld gerne på tråden..🤑
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Mr. Soundman skrev: lør 23. mar 2024 21:31 Er det kun mine aktier, der generelt har steget godt her de sidste par måneder?

(Jeg har en bred vifte af aktier spredt vidt og bredt over alle mulige forskellige kategorier...)
Nej, det går generelt godt.
Skærmbillede 2024-03-24 kl. 00.11.52.png
Skærmbillede 2024-03-24 kl. 00.11.52.png (65.75 KiB) Vist 112 gange
--
Robert

Nyt svar