Retning på Lydmaskinen

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Låst
Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Re: Retning på Lydmaskinen

Indlæg af Kimex »

DUBTEMPLE skrev:
Kimex skrev:Fremover vil det handle om musik og lyd fra mig. Og jeg tager stadig mod råd og input med taknemmelighedhed. :)
Lidt ærgeligt, hvis det kun bliver musik og lyd nu, for du har bidraget med meget godt, og gjordt det de rigtige steder, såvidt jeg husker :-)
Tak for det . Jeg kan sige det samme om dig. Men jeg tror mange finder det ubehageligt.

Men det er godt at vi får renset luften.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Hald skrev:
Den evige diskussionslyst er unødvendig de fleste steder.
Det er jo sådan en holdning som er problemet. "Godt nok for mig, godt nok for andre"
Joachip skrev:
Ingen bliver alligevel glade af at debattere politik.
Det samme her: "Godt nok for mig............. "Ingen" er et stort ord som nok dækker "Alle"
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hey alle

Tak for indslagene og tankerne. Det er rart at se, at så mange faktisk har en mening om det her sted og hvordan det kører/skal køre.

Det betyder for mig, at folk (også dem der har kritik) ikke er ligeglade og faktisk bryder sig om det nok til at blande sig. Og det er dejligt.

Der er altid plads til at blive bedre og udvikle tingene - i den rigtige retning forhåbentligt.

Men det er svært at både holde det højt til loftet og samtidig ikke skræmme andre væk.

Jeg lukker tråden her, da jeg synes det begynder at handle mere om alm. opførsel/holdninger end decideret forumrelateret, og det hører måske mere hjemme i After Party end i Backstage, som er reserveret til ting direkte Lydmaskinen-relateret.

Good vibes herfra.

Låst